Gå til innhold

Tegn på at noe er på gang?


Chat29

Anbefalte innlegg

Nå lurer jeg på om det kan være noe som kommer til å skje snart her....muligens bare et håp men....slik er ståa:

 

Var til jormor i går som sa at hodet var festet og jenta vår lå klar der inne :0) Natt til i går våknet jeg av at jeg hadde menssmerter som var ganske så vedvarende. Har ikke kjent disse smertene siden jeg hadde mensen sist. Men d gikk over. I tillegg fikk jeg kraftige "tak" i går kveld da snuppa bevegde seg kraftig. Kjentes ut som om underlivet fikk kramper og mye stikking. Ble helt svett og det varte lenge....men i dag er det greit igjen. Har bare litt moderate mensmurringer...

 

any idea? Kan jeg kanskje vente meg en beibi snart. Har egentlig litt under 3 uker igjen til termin så har ikke den store troa på at det nødvendigvis er noe i gjerde innen kort tid...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Hodet kan jo være festet lenge på forhånd uten at d tremger å bety noe. Jeg har litt under 4 uker igjen. I natt har jeg vært våken mesteparten av natta pga sånne smerter som du nevner. Er nok falske rier eller kynnere som lurer oss litt, tror jeg. Jeg var til jordmor i går, og hodet til min lille sønn var langt fra festet. Jordmor sa han lå høyt oppe enna. Må nok bare vente litt til skjønner jeg:-) Lykke til iallfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det samme som jeg har. Det er nok kynnere. Har hatt dem i snart 2 uker, noen dager flere og sterkere enn andre, men uten noe mønster og har termin om 2 dager, men har ikke født ennå :( Er veldig utolmodig nå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...