*Bettan* Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Behöver lite språkhjälp här då jag entrar en helt ny värld av saker och uttryck som förstagångsfödande he he Ska en tur till Sverige i helgen och kika på vagn etc. tänkte även då se vad en voksipose kostar i sverige, men vad heter det på svenska??? jag provade att söka på det på nettet igår. Min syster i sverige fattar inte vad jag menar då hon tycker att mitt språk har förvandlas till nåt helt annat än svenska Så är det någon som har varit i Sverige handlat en voksipose och kommer ihåg vad det heter på svenska? Tacksam för all hjälp
happygilmore Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hei! Jeg bor i Sverige, og her heter det visst Voksi åkpåse
*Bettan* Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 He he det var inte svårare än så Tack så jättemycket för hjälpen
gutteklubben grei Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Ettersom Voksi er et norskt produkt tror jeg ikke det er så mye billigere i Sverige. Tror de er billigst på Trumf.no http://www.trumf.no/Trumf/ProductCatalog/ProductDetail.aspx?Catalog=Trumf&ProductId=VoksiPose&VariantId=072138 ellers vet jeg de har den på Happyland på svinesund, men har ikke sjekket hva den koster, for jeg har en gammel god en :-) den er i brukt på sjuende året!
*Bettan* Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Jag kollade nu, det är inte så stor skillnad om du köper nytt, det blir kursen då, men inte stort mer! Men är den nödvändig? Funker det inte lika bra med sauskinnspose eller vad det heter, och en dyna i tillegg?? som sagt, jag är helt cluless på detta område..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå