Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Aua!! Har plutselig fått så vondt i puppen(e) igjen. Var jo fryktelig øm i begynnelsen av svangerskapet, men så gikk det helt over igjen. I helgen ble de plutselig kjempevonde igjen, særlig den høyre Gikk over på søndag, men i går kveld kom det krypende igjen på høyre pupp. Har vært helt jæ*** i natt og i dag er det så vondt at jeg hyler bare jeg får armen borti. Er særlig på oversiden det er vondt, og brystknoppen er også øm... Er faktisk litt hoven på puppen over brystknoppen.... Noen flere som plutselig har fått vondt igjen? Lurer på hva dette er? Er det melkeproduksjonen som setter igang eller hva skjer? By the way så er jeg 32+3 i dag...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 27. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2008 Bare jeg som sliter med dette?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg hadde vondt i natt! Var sikker på at puppen skulle sprenge! Måtte stå opp å ta på meg en ammeBH med ullinnlegg, og det gjorde det litt bedre, men fortsatt litt vondt=/ Men til meg er den på undersiden av puppen.. Og den venstre=P Jeg er 34+3 i dag.. Kjennes ikke helt ut som det gjorde i begynnelsen heller..Eller kanskje, bare dobbelt så vondt.... Det lakk ganske mye av puppen også i natt, men når jeg klemte på, så kom det ikke noe.. Har ikke peiling på hva dette er, men tenkte kanskje at det var brystbetennelse.. Men siden jeg ikke har feber eller noe, så kan det ikke være det heller.... Nei.. Aner ikke=P
Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 sånn hadde jeg det i helga også, og råmelka har kommet, så jeg regner med at det er helt naturlig, men fy så vondt - det har heldigvis gitt seg nå, men brystene er blitt mye større siden helga og fått en annen fasong....jeg er 34 + 3 idag.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Var faktisk inne på tanken brystbetennelse jeg også, for det er så sykt vondt. Men føler meg jo ikke noe dårlig ellers da, så... Dessuten har jeg alltid tenkt at det er sånt man får når man har begynt å amme (ikke 7-8 uker før ) men det kan jo bare være min uvitenhet da Begynner å bli litt bedre enn i dag tidlig nå, heldigvis, men fortsatt hoven på overdelen av puppen... De har vel kanskje også blitt litt større når jeg tenker meg om, særlig den høyre egentlig. Lekker litt nå og da om natta jeg og, men ikke i natt når det var så vondt. Og kommer heller ingenting når jeg klemmer på de... Får bare håpe det snart går over. Stakkars sambo får jo ikke engang lov til å tenke på å være nær dem Hihi....
tullemimor Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 tenkte jeg skulle skrive et innlegg om akkurat dette nå, shit altså! merket bare nå i ettermiddag at høyre pupp er utrolig øm! som dere andre skriver, kan såvidt komme borti...VONDT! er 35+4 idag da, men kan ikke huske at det var sist gang! og bare høyre pupp! har slengt oppi ammeinnleggene mine av ull jeg, i håp om at litt ekstra varme kan hjelpe! føles litt ut som melkesprenget som kom rett etter fødsel sist da, men er det mulig allerede nå?? jaja, får se hvordan det går:)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Hei. Jeg er 30 uker på vei og både i går og i dag har jeg hatt en del vondt i den ene puppen. Mest på siden og mot underarmen. Men jeg har ikke fått råmelka enda.. noen som vet hva det kan være, og om jeg eventuelt bør gå til legen? Er for det meste hvis jeg "klemmer/løfter" på den at det er vondt. som om det er en vond klump inni..
Hakkamella Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Har merket såre brystvorter, da. Spesielt når jeg tar BH av om kvelden. Nesten som om de har grodd fast i BH stoffet. Men nå har jeg også merket at de har begynt å klø til tider. Liksom kløe fra innsiden. Krafse krafse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå