Gå til innhold

Hvor mye har vi gått opp(uke 35+-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat 37 uker i dag og har gått opp 11 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 33+2 uker.. Og er den heldige som ikke har gått opp mer en 1,8 kg.. Hadde litt ekstra fra før så babyen får nok det hun skal ha. Ligger godt over gjennomsnitttet på sf.( 33cm i uke 32).

Skrevet

er 7 dager over termin og har bare gått opp 5,5kg. så nå er jeg oppe i hele 62,5 kg....

har ikke spist sjokolade og godteri på flere mnd, men endel frukt og grønt istedet.

Skrevet

37+5 i dag. Har tatt av 10 kg. Men det etter et hardt svangerskap. Mye oppkast i begynnelsen og gallestein ved påsketider. Hadde mye å ta av så ingen fare der. Så lenge ungen har vokst har jeg vært fornøyd. Men er jo helt sykt måtte bli gravid før jeg fikk timeglass figur. haha.

Skrevet

Er 36+0 og har gått opp 9 kilo.

Er spent på å sjå om det bare har lagt seg på magen, sånn "alle" som kommenterer påstår, eller om det har lurt seg litt ekstra polstring på andre kroppsdelar også... ;o)

Var normalvektig i utgangspunktet (bmi 22), førstegongs.

Skrevet

35+3 og opp 17 kg :S

Har ikke spes mye vann i kroppen,scoret 1 på ødemtabellen på hesekortet sist kontroll...har også relativt liten mage,men har fått myyye større pupper,rumpe og lår,gitt! Håper det ikke sitter seg helt,vil gjerne ha gamle kroppen min tilbake,ASAP! ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...