Flo_Isak Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Gratulerer, jeg kommer i morgen! Spennende å komme seg litt lenger på vei. 1 trimester har bare vært sååå lang. Deilig å endelig kunne bringe budskapet videre til flere også, nå har det vært hemmelighet lenge nok! Hvilken dato har du termin? Jeg har 13 mars, hvis jeg tar rett har du dagen før meg - 12 mars.... Har du noen symptomer, vokser magen?
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Skulle ønske jeg kunne følge etter dere... Er i teorien i 2. trimester, termin 10. mars, men har blødd jevnt i en uke nå.. Skal til legen igjen om en time. Frykter det værste for å si det sånn. Hadde håpet at dette skulle gå bra siden jeg har kommet så lang, og har hatt symptomer hele tida fram til forrige uke. Da dempet kvalmen seg, så jeg har ikke så store forhåpninger. Uff, som jeg gruer meg. Sitter på arbeid nå, har fortalt det til teamlederen min i tilfelle dette slår begge veier. Han ble litt satt ut han å stakkar. Visste ikke helt hva han skulle si til meg i og med at dette kanskje ikke går veien.
erotica80 *3boys1girl Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Håper det går bra "så kjem nr 2" ............ Jeg har termin 12.mars og venter nr 4 i en alder av 28år:)
Flo_Isak Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Lykke til ja "så kjem nr 2" Du får oppdatere oss... Jeg venter nr 1 og er 21 år... Hvor gammel var du "erotica80♥♥♥♥" når du fikk din første? Kan bli hektisk i huset fremover da
erotica80 *3boys1girl Skrevet 27. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2008 Er selv født mars 1980,fikk første gutten min mars 98(hans far gikk bort) Fikk gutt nr 2 ,22.juni 04 og gutt nr 3 juni 07 :)og venter barn nr 4 Samme far på alle bortsett fra 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå