nickoline79 Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Noen ganger kjenner jeg de stikkingene imagen andre ganger ikke (kan gå et par dager)..har dere det ¨sånn også?
VinterSol+2 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 jepp. det stikker når magen din vokser. det er rett og slett voksesmerter! magen vokser jo ikke hele tiden,derfor kjenner du stikkningene i rykk og napp.
Annabeth Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Hva mener du egentlig stikkinger - magesmerter liksom....? Dt har jeg hørt er vanlig og jeg har også vondt i magen.... men fra og til, i dag har jeg ganske vondt
VinterSol+2 Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 det er mange forskjellige vondter når en er gravid! heldigvis er de fleste av dem egentlig veldig positive! stikkinger kjenner du gjerne litt sånn på siden av magen, og mot lysken. der er det ligamentbånd som holder livmoren "på plass" og når disse strekker seg, opplever du det gjerne som stikkinger. så har du mer diffuse "menssmerter" det er også voksesmerter, men det er selve livmoren som vokser, lissom. og så har du luftsmerter, og mange får også hard/bløt mage, og dertil hørende ubehag. men alt er veldig normalt, og helt ufarlig. blir det plagsomt, kan det hjelpe med en varm grynpose eller varmeflaske på magen.
Cam1lla Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Hei! Jeg er veldig ny på dette, men jeg har også noe som kjennes ut som stikking i lysken som kommer og går og hyppigere vannlating(hatt det i litt over en uke). Fra mandag denne uken ha jeg hatt "menssmerter" men jeg blør ikke, mye mer luft i magen enn normalt (spesielt på kvelden) og halsbrann når jeg legger meg. Men ingen kvalme eller ømme bryster. Jeg har tatt to tester; en på mandag og en idag, men begge er negative :-( har ikke tatt testene med morgenurin da... Første dag i siste mens var 21. juli. Jeg har brukt p-piller i mange år, og sluttet med disse i våres. Ikke hatt regelmessig etter at jeg sluttet på p-piller, så veldig vanskelig beregne evt befrukning, men hadde ubeskyttet sex i uke 31 og 23. Noen som vet hvor lang tid det kan ta før testen evt blir positiv? Har brukt den vanlige CB nå. Jeg vil så gjerne :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 jepp, har igrunn stikkinger flere ganger om dagen. Og her i går så satt jeg i sofaen og nøys, det gjorde vondt det hehe, satt litt foroverlent så det var sikkert derfor....så når jeg nå skal nyse så lener jeg meg pent tilbake ja hehe
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Jepp, masse stikninger i området for eggstokkene og mensmurringer. Selv om kun i uke 4.
Lillemus&mamma'n Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Jeg har også de "eggstokkstikningene" + småvondt i korsryggen, halsbrann på kvelden og mye "tynn" utflod- hele tiden følelsen av at jeg har mensen fordi det renner litt, emn det er helt klart og ikke det minste seigt. Puppene mine er så ømme at jeg gruer meg til å ta av meg bh'en om kvelden, de har nok vokst litt allerede, og jeg har nettopp måttet gå inn på figleaves og bestille ny bh i str. 80g- ikke morsomt! Dessuten synes jeg at bukser/belter presser på livmoren, snakket med kusina mi som har fått tre, og hun har opplevd akkurat det samme- trodde først jeg innbildte meg ting- er jo bare 5 uker, så det var godt å få litt bekreftelse fra en voksen : )
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Figleaves, er det et nettsted med bra undertøy for oss brystfagre? Bruker nemlig str 80F (evt E) til vanlig og frykter hvordan jeg kommer til å se ut som gravid..
Lillemus&mamma'n Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 På figleaves har de alt fra aa- j. Nydelig for oss, ja! Kan anbefale merkene Freya, Fantasie og Anita. Den jeg bestilte nå er fra Just Peachy, som er ganske mye rimeligere enn det meste annet- fikk både bh og truse for under 200 (toll, vettu), er spent på hvordan den er- skal holde deg oppdatert : ) OBS! Engelske str, så 80= 36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå