To tette og ei badehette ;) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Nei, dette er ikke en skrytetråd.. men hun løfter bevist på beina og prøver å ake seg fremover.. Det er jo litt vel tidlig er det ikke? Kan nevne at hun snudde seg fra rygg til mage uka før hun ble 3 mnd også. Noen andre som har barn som er litt tidlig ute?
ventejenta Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Sønnen min prøver også å åle seg framover. Men han får det jo ikke til enda da... Så jeg tenker ikke at han er tidlig ute. Regner med at han kommer til å streve med å prøve nokså lenge før han faktisk får det til! På andre områder synes jeg han virker litt treg motorisk sammelignet med andre barn. Han har rullet rundt noen ganger, men ikke bevisst. Han har ikke klart å løfte hodet noe særlig i mageleie før nå i det siste. Men det er jo gøy for jenta di om hun snart får det til da!
mai mammaen til to Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 så flink hun er da. en eg traff i åpen barnehage hadde en jente som krøp helt da hun var 4 mnd. hun ringte helsestasjonen for å høre om hva hun skulle gjøre med knærene hennes for hun ble så sår. hun følte de syns hun skrøt for mye og at de ikke trodde henne. når hun noen uker etter kom på 5 mnd kontroll og jenten krøp i hundre rundt på gulvet stod de med store øyne og så på..hehe. det gjorde godt sa hun..hehe så du skal ikke se bort i fra at hun snart kryper. men det kan ta llllllaaaaaaang tid emda. datteren min stod først på alle fire lenge og gynget. så skubbet hun seg bakover.. før hun tilslutt kom seg fremover. men da hun var 4 mnd rullet hun over alt.utrolig morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå