Gå til innhold

Bihulebetennelse, noe som hjelper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sover ikke og har forferdelig hodepine.. Noe som kan hjelpe?

Paracet funker ikke, og ortrivin funker så vidt mot tett nese!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har bihulebetennelse må du ha antibiotika...løp til legen!

Skrevet

Nesehorn/neseskylling. Mange ganger daglig.

Varer det lenge, type mer enn en uke, og medfører svært kraftige smerter er antibiotika tingen.

Skrevet

Jeg hadde en periode med stadig tilbakevennende bihulebetendelse. Løsningen for meg var Bukkehorn og Timian- Fenu-Max, som en får kjøpt på apoteket. Dette har jeg i skapet og når jeg kjenner symptomene så tar jeg noen dager med dette- da bryter det ofte ikke helt ut og jeg er frisk på kort tid.

Har lest om flere som har fått hjelp av dette. Løp og kjøp og begynn i dag, kanskje du blir frisk til helgen!?

http://www.matoghelse.no/index.php?id=309875

God bedring!

Skrevet

Akupunktur og helsekosttabletter mot bihulebetennelse.

Skrevet

Nesespray saltvann.

Ibux og paracet sammen.

Mannen min er mye plaget å er anbefalt av lege å ta dette.

Skrevet

Du må ikke ha antibiotika, og hvis du "bare har vondt i hodet" så klarer du nok å ta den selv. På apoteket har de sånnt skyllehorn. Til bruk med saltvann. Jeg vegret meg i årevis for å kjøpe, syntest det virket så ekkelt, men det gikk brillefint og løste opp og skyllet ut "dritten".

Prøv det før du drar til legen.

Skrevet

Takk for mangen gode svar.. Har nå skylt nesa, som jeg har gjort i flere dager, med nesehornet mitt... Og har tatt ibux og paracet. tenkte ta turen på apoteket og kjøpe Fenu-Max siden.. Blir verre og verre dette. Vondt i tenna og føler meg nesen lammet i halve ansiktet idag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...