kokosyklus Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Dette er tredje atten og det jeg merker forskjell fra hver natt:) dette er første atten på lenge hvor hun ikke har våknet før tre. Vanligvis har hun til nå vært våken ti og tolv:) Har hatt en skrikekonsert fra klokka tre, men de siste ti miuttene har det vært en del klaging, men ikke grinig. Jeg har vært inne hos henne hver 3. minutt og roet henne. Hun roer seg fint, men starter slåklart igejn når jeg går ut. Jeg synes det er vanskelig nå som hun bare ligger og klager litt innimellom. Hun er helt klart våken, så skal jeg da gå inn for at hun ikke skal føle seg alene? Jeg føler egentlig at jeg bør la vær, for jeg vet at hu kommer til å sette igang å skrike igjen. Det står ingentig om dette i boka mi:) Erfaringer?
kokosyklus Skrevet 27. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2008 Jehuuuu, da sover hun igjen. Tre kvarter etter at hun våknet.. Dette gikk superfint! Hiver meg tilbake under dyna!
Northernlights Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Kunne ikke gitt råd uansett, siden alle mine 6 ikke sov hele natten før de var mellom 1 år og 4 (!) år... Minstemann er nesten 3, og våkner fremdeles 1-2 ganger hver natt (men roer seg med en gang). Heldige folk som har barn som sover som en stein hele natta omtrent med en gang. Jeg har regnet ut at jeg ikke har sovet godt på 11 år tilsammen etter at jeg ble mamma for 24 år sammen... Er det rart jeg er trøtt? ;o)
Northernlights Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 for 24 år siden skulle det stå ;o) Er trøtt...haha
kokosyklus Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 He he he, nei da er det ikke rart du er trøtt;) Jeg kan ikke amme henne mer på natta, hun får nok mat på dagen. Jeg ammet henne oftere og oftere på natta nå. Snart 7 mnd. Så da må jeg sette ned foten. Våknet igjen kvart over fem. GJEEEESP, nå har hun skreket i bare ti min, det føles som en evighet. Jeg synes så synd på henne. Gav litt vann nå, men det var ikke bra nok:) Det er nok puppen hun vil ha. Der setter hun igang igjen, hun gir seg ikke lett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå