*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Kan du se om jeg blir gravid denne pp´n? Hvis ikke når blir jeg det? Lurer også på om du kan se om sambo kommer til å levere sædprøve snart og om vi trenger prøverør? Jeg: 23.07.86 Han: 17.08.83 Tuusen takk hvis du tar deg tid!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 vel, nå har vel jeg spådd deg gravid tidligere og du ikke har blitt d så d er jo litt skummelt å gi deg falske forhåpninger..... men jeg tror nå at innen året er omme så er d en spire i magen din, vanskelig å si når...jeg føler at når mannen din kommer til å levere sædprøve så er du allerede gravid uten å vite d...føler igrunn mest på okt/nov på deg... skulle ønske jeg kunne si at d var sant men d vet jeg jo ikke.... ønsker deg masse lykke til og håper inderlig at d blir din tur snart....nå har dere venta lenge nok.... klem:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg!! Skjønner at det er litt skummelt å gi meg falske forhåpninger, men jeg liker å få et lite håp, selv om det kan være feil. Krysser fingrene for at du har rett, hadde vært fantastisk med en liten i magen før året er omme, og spesielt om vi klarer det selv:) Kjempesnilt at du spår oss her inne! Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå