mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 JM sa jeg hadde fødeansikt i dag og var veeeldig fødeklar. Har gått med mensmurringer og småvonde kynner i snart 3 døgn og føler meg ganske fødeklar også, er forøvrig 40+0 i dag.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Man blir ofte litt hoven og "pløsete" i ansiktet når man nrmer seg fødsel Mange får større nese og lepper + antydning til dobbelhake. Jeg så helt rar ut husker jeg hehe
Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 det ¨må være slik jeg fikk høre i går på butikken;"nå er du så pløsete i ansiktet at NÅ må du nå føde snart!!!!!(er 4 dager over termin).....
L@boline Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Får alle "fødeansikt"? Jeg synes jeg ser litt annerledes ut en til vanlig, men det har jeg gjort en god stund nå. Har ikke blitt noe mer hoven de siste dagene, og jeg har termin om 3 dager. Vil veldig gjerne ha babyen nå, så jeg håper ikke jeg må vente på fødeansikt før det skjer noe :-)
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 hehe,da må eg bare fortelle om sist gang eg fødte. For eg hadde oppkjøring samme dagen. Følte meg ganske uvel den dagen men trodde det var nerver. Klarte å ta sertifikatet og alt men når jeg kom hjem måtte jeg rett på sykehuset,m 4 cm åpning. men det eg skulle frem til var at bildet eg har på sertifikatet ser helt j.... ut.Opphovnet i fjeset og store øyne. Ser helt forskrekket ut.... hehe,morsomt og minnerikt bilde!!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 JM sa det samme til meg for over en uke siden, men ingenting har skjedd og jeg er èn dag over termindatoen. Jeg ser det ikke selv, men det er ganske vanlig. Kan hende hun forvekslet ansiktet mitt med mitt vanlige nettopp-stått-opp-tryne, for det er til forveksling ganske likt med et fødeansikt. Hovne lepper, hovent ansikt og litt større over nesa. Det er visst fødehormonene som forandrer ansiktet. Synes forøvrig at ansiktet alltid forandrer seg når man blir gravid jeg da men.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 vel vel..blir hvertfall ikke fødsel på meg med d første da ..har fått flere kommentarer at jeg var så oppblåst i fjeset for et par uker siden,å da såg jeg så klar ut sa de....men nå er jeg nesten normal igjen,fikk jeg beskjed om ..så ikke vet jeg..3 dager igjen til termin ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå