Gå til innhold

Vet du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, kun i uke 6+1. For 3 uker siden,når jeg holdt inn magen, så gikk den nesten innover, jeg var med andre ord veldig tynn. Nå har jeg en SVÆRT TYDELIG bul på magen. Alle buksene mine er for trange, og de har inntil nylig vært nesten for store. Er det noen større sjanse for at det er flere der inne? Siden jeg allerede har blitt så stor? Jeg er 2. gangs, men hallo! Så ikke antydning til mage før i måned 5-6 med første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at du er litt oppblåst i magen? Det er vel veldig vannlig tidlig i svangerskapet. Husker selv at jeg var veldig oppblåst i magen de første månedene av svangerskapet;)

Skrevet

Jeg var veldig oppblåst helt tidlig i svangerskapet, buksene blei fort for små, men etter noen uker passa de igjen!

Jeg hadde stor mage i starten pga luft, og tok ikke igjen den størrelsen jeg hadde da før jeg var godt over uke20 igjen, men såklart, muligheten for to er jo sikkert der, og siden dette er nr2 blir man jo fortere stor!

Skrevet

embryo er omtrent på størrelse med en liten bønne... mindre enn et kirsebær... jeg tror nok du eventuelt er oppblåst..

Skrevet

Er det noe jeg kan gjøre/ta mot oppblåst mage da? HI

Skrevet

Jeg hadde det omtrent likt, med begge mine; nr 1, ingen mage før ca 5 mnd på vei. Med nr 2 kom magen med en gang, fikk faktisk spørsmål da jeg var på ferie, om jeg var gravid(og var da 1 mnd på vei).

Men faktisk var magen mindre struttende på slutten med nr 2, og jeg la på meg mindre også.

Og jeg har bare fått 1 barn hver gang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...