Guttebaby:) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har en sønn på 8 uker. Forsøkt Nan 1 men det stopper seg helt i systemet på han. ¨får ikke bæsjet og blir urolig..
Gjest Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Prøv HIPP, har hørt veldig mange som sier at magen blir bedre av den, ellers så har du kanskje hatt malt i melken allerede? Hvis ikke er det ett must!
Guttebaby:) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Fikk denne esken av ei venninne og tenkte å prøve den. Hva er forskjellen på disse 2? Min kjære har arvet min allergi mot hvetemel, så da er malt uaktuelt siden dette er hveteprodukt... Visste ikke det selv før jeg fikk det i meg og ble veldig syk!
Gjest Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg har aldri prøvd Småfolk, men mange prøver flere for å se om det hjelper på forskjellige ting som magen og gulping etc. Uansett bør man gi noe i tillegg for magen når de får mme, for det er helt vanlig at de blir det som du sier babyen har.... Gi Lactulose i tillegg, er bra for magen siden du ikke kan bruke malt. Fåes kjøpt på apotek.
Guttebaby:) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Ja, det er snat.. Lactulose tar jeg jo selv da det stopper seg. Venter noen dager til for å se om avføringen kommer. Han promper jo og får ut luft. Jeg har bare byttet ut et måltid om dagen med mme.. Det er jo bare under kriser jeg tenkte jeg skulle bruke det.. Iallefall dersom jeg har nok mm..l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå