♥Snulder Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 ... så har alle her gått og lagt seg;=) Ja ja... bedre lykke i mårra kanskje?? Her er det bare jobb og lite lek for tiden! Gleder meg til jeg blir pensjonist jeg! Med hybel i varmere strøk, høye smørbrød og paraplydrinker! HELE DAGEN!!! Slenger rundt meg med klemmer til dere alle! Ha en flott dag i morgen!
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Lagt meg? Neida,har vært oppe lenge nå jeg ;o) Den pensjonist tilværelsen er oppskrytt altså.I følge pappa så hadde han det mer travelt etter at han ble det,enn før...Men drinker og smørbrød hørtes ikke dumt ut altså. Ha en super dag da.
minou Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 jeg satser på en mini-pensjonist-tilværelse i Frankrike (4 uker) til våren, jeg. Med unger, riktignok, så direkte avslappende blir det vel neppe. Men mannen min har lovet meg vin og stinkende oster på verandaen hver kveld etter at ungene har lagt seg. HVER KVELD!!! He, he. og hvis de ekte pensjonistene kommer på besøk (besteforeldrene) skal det nok bli litt avslapping på dagtid også. Men jeg skal vel gjennom noen måneder med trilling i slapseføre og holke før den tid....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Næmmen da! Ikke meningen å legge seg midt i dibbingen din da! Høres ut som du har en god plan for pensjonist-tilværelsen:-) Min er noe ala det samme, inkludert vin og de stinkende ostene som Minou beskriver:-) NamNam......og paraplydrinker skal det selvsagt bli mange av:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå