kelly Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Flere enn meg som har det? Kan jaffle i meg en isbitpose om dagen, så det gjelder å huske på å fryse etterhvert..:S
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 har hørt om mange som har det faktisk! ta en titt på dilla debatten, mye morsomt! selv har jeg dilla på sand, stein, mur, bensin og neglelakk fjerner ) ønsker at det var isbiter jeg hadde dilla på, litt lettere
ChellBell - har født! Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Samboeren min og jeg lo da vi leste dette innlegget, for jeg får sikkert gjennom 2-3 kg isbiter i uken. Jeg kjøper de stoooore posene på Kiwi og sitter og tygger og tygger og tygger Det er tegn på jernmangel når man har pica på isbier og det stemmer for min del.
kelly Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Ojj, det var ikke lite heller:P Har en mekaniker til mannfolk, så har iiiihvertfall ikke dilla på de luktene ..grøss:) Stein/mur lukter godt fra før av, sånn egentlig! Ikke bare bare med isbiter, føler at jeg blir så stram/oppblåst å ha gomlet i meg men ..
ChellBell - har født! Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 .... jeg går sikkert gjennom - ikke "får"
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 ja jeg hadde nok fått vondt i tennene og jeg, hehe! ja mye rartdenne gangen. forrige gang hadde jeg dilla på sitroner. blir helt sprø av å ha dilla på sånne lukter for det er jo ikke så bra å lukte på sånt. sand har jeg seriøst lyst å spise, men har ikke smakt enda, hehe! har faktisk tatt en liten stein i munnen et svakt øyeblikk!
kelly Skrevet 26. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2008 Har nok ikke mangel på jern, har testet og verdien er gulle god:) Det er jo veldig enkelt med isbiter, knaske i seg et brett når klokken er over 2030 og man ikke skal spise tyngre mat etter da:)
babygullz <3 vilde Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 MMM:) elsker å knaske på isbiter, spesielt hvis d er litt smak av iskaffe eller brus på dem =D Jeg har også jernmangel..så kan jo ligge no i d.. ååå..lukten av dou-yoghurt er digg da, og ajax =)
AttpåklattNummer4:) Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Melder meg på isbitdilla:) Hadde samme dilla forrige svangerskap også he he. Men er kresen....isbitene må være tynne, og aller helst i småbiter. Husker at dilla forsvant momentant etter forrige fødsel, prøvde å finne tilbake til den gode følelesen av å spise isbiter når jeg ikke var gravid....men fikk aldri samme "stemningen" over det hele:-))
*Lissi* Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 JA! Knasker flere brett med isbiter om dagen. Er jo så godt. Sjekket jernet mitt i går, og hadde en hb på 8,2.......så kanskje det er derfor jeg bare MÅ ha det:-)
marsbarn06 Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Hehe, vi har amerikansk kjøleskap med isbitfunksjon - og knusemulighet:-) En skikkelig slush med eplejuice...... Mannen er litt lei den konstante knaskinga nå, men håper det avtar litt når mini en gang måtte finne på å komme. Helst i dag!!!! Elsker også lukten av rå mur på vaskerommet:-)
anni ke n - med ny baby Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Her og! Heldigvis har vi isbitmaskin integrert i kjoeleskapet!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Jeg også knasker isbiter:-) Faktisk er det så ille at lille, store, snart 2-åringen min også har fått dilla på dem... Hehe! Han går rundt og maser om "bit, bit" når han hører jeg tygger. Så han går rundt og suger på små isbiter han også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå