enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 er det alltid brød? hvordan pålegg osv?
Snuppa! Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hun får stort sett bestemme selv pålegg. Men vil som regel ha prim eller skinke og ost,hihi.. Legger også i ett knekkebrød, banan og eple Hun går i naturgruppe og er ute hele dagen så pakker mye mat.
~sjiraff~ Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Alltid brød eller knekkebrød. Favoritt pålegget er brunost, leverpostei, skinke og syltetøy. I tilegg er det ofte en eller to av følgende - oppdelt gulrot - oppdelt agurk - kokt pasta (blander da ofte i mais, skinke eller agurk) - eggerøre - oppdelt eple - banan - yoghurt - drikkeyoghurt - frokostblanding - helt kokt egg
ScaryMama Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Det er sjeldent brød. I morgen får han med en boks hummus, og gulrøtter, paprika og fullkornskjeks som han kan dyppe opp i. Og falafel.
WP-TLogPeanut Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 En fruktmos Tuppa har alle måltider i bhg,frem til hun begynner å skal dra på tur hvertfall Så eneste jeg sender med er fruktmos til fruktmåltidet. De får frukt også i bhg, men mi er litt sær på det, liker ikke noe frukt som ikke er mos tror kanskje det er konsistensen hun reagerer på? Men hun har begynt å spise litt banan nå da Vi øver stadig hehe
Gjest Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Pasta,pølser,frukt ,gulrøtter av og til youghurt ,brødskive med omelett,fiskepudding,leverpostei,ost og forskjellig annet pålegg,men er egentlig ikke glad i brødskive i det hele tatt.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Pleier alltid å ha brødskiver i matboksen. Kunne godt tenke meg å variere pålegget litt, men akurat nå, er guttungen (som blir 3 år i Nov) inne i en "tralt" hvor han bare vil ha kaviar, eller kaviar med ost, eller prim =/ Ellers så putter jeg oppi noen småting som f.eks: baby bell ost, riskake, eplebåter/pærebåter, babygulrøtter, agurk/paprika, cherrytomat el. Har fått noen oppskrifter på matmuffins, og pizzasnurrer, så tenkte å prøve det. Ellers tenkte jeg prøve en pastasallat med litt skinke. Ikke alltid lett å friste de små gullene våre;o)
skorpionfruen Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Har ikke med matpakke, for de spiser frokost sammen i barnehagen. Lunsj spiser de også sammen og jeg liker tanken på at barna har den samme maten. De får frukt mellom lunsj og hentetid. Snuppa mi er så småspist så barnehagen følger opp at hun faktisk får i seg mat.
Mamman til AM&JS Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Alltid brød.. enten med prim, skinkeost..leverpostei...hvit/brun ost..kaviar etc...stort sett dette det går i...+ en yoghert i ny og ne...og en liten fruktbit..
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 brødskive med leverposte, kvitost, brunost, servelat eller skinkeost.... legger gjerne ved siden av agurk og paprika,..... vesle gutt på 2.5 år elsker brødskiver.... vil heller ha det enn middag... så brødskivene går ned på høgkant i bhg...
To trollunger + en spire Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Hjemmebakt brød med leverpostei, nøkkelost eller makrell i tomat. Liker ikke prim og syltetøy o.l. Frukt og yoghurt.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Knekkebrød eller brødskiver. Hun liker best makrell i tomat for tiden, men det går vel i skinle \ost, prim, skinkost, leverpostei, salami. Pleier å få noen biter med gulerot, agurk eller lignende med også.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Rester fra middag Knekkebrød Baguetter evnt rundstykker Weetabix Til en av disse tingene så har vi med Biola evnt youghurt, frukt og en boks med kyllingpølse, babymais eller babybell ost. Vi har sjeldent brød, han spiser mye mer om jeg steker rundstykkker eller baguetter på morgenen. Av pålegg er det Ridder ost, grov leverpostei, smøreoster, brunost eller prim. Kommer ann på dagsformen til mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå