Gå til innhold

Flere som oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er flere enn meg som ammer babyen på 11 mnd en del i løpet av en dag her? Jeg ammer fortsatt mye, og vi trives med det begge to.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammet dobbelt så lenge, hver dag og natt. Var kjempekoselig, men litt slitsomt på slutten, så da ble det stopp.

Skrevet

Jeg ammer min på snart 22 mnd, men det er ikke så ofte nå lenger. Da han var 11 mnd. var det fremdeles en del.

Skrevet

HI her:) Godt å høre.. Syns det er så mange meninger rundt dette... Jeg bryr meg ikke jeg altså,men litt irriterende kan det være da folk til stadighet spør; skal du amme etter han er året å eller?

Respekterer de som vil slutte før, men fo meg føles det helt naturlig å amme lenge!

Ammet dere over her offentlig lenge også?

Skrevet

Jeg ammer foran familie og venner fremdeles. Har en venninne som syns at babyer ikke skal ammes lenger enn 6mnd., ammer selvsagt foran henne;) Og jeg ammer hvis vi er på sykehuset eller lege og han skal få sprøyte eller noe annet han ikke vil. Og jeg ammet han da vi var på flyet i sommer.

Skrevet

Jeg ammet eldste til hun var litt over året. Minste valgte jeg å trappe ned med da hun var ca 9 mnd, hun fikk tidlig tenner og beit. Bare fint om du orker å ammen enda, det er koselig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...