TusseMor07&09&14 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Det er litt vanskelig å gi ordentlig tilbakemelding, for dere har vært så søte å spådd meg titt og ofte alle sammen:o) Så er det ikke alt som har slått til, og da har det endret seg fra gang til gang. Men jeg vil nå iallefall fortelle dere at nå sitter spira i allefall. Jeg er så glad atte! Dere får gi tilbakemelding om jeg skal prøve å huske hva dere har spådd, hvis dere er interessert! Tusen takk for all veiledning i prøvetiden:o) Ser dere forresten hvilket kjønn jeg bærer? Og eventuelt dato for fødsel? Jeg er født 041082 ) Nattinatt:o)
0406 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Gratulerer så masse med spire i magen. Tror det er ei jente i magen din og at du føder rundt 25 april. Masse lykke til med spira i magen. Tror jeg har spådd deg før men husker ikke hva for er ei lita stund sia æ har vært her. Kunna du sett hva du fikk opp på ei æ kjenne? 22.08.80 Begynner dem å prøve snart? Når blir hu gravid? Får æ flere barn? Når? 01.07.82
TusseMor07&09&14 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Tusen takk fordet du:o) Gleder meg masse til baby:o)))) Du har sett på meg før.. du mente juli, og jente da og... Hadde første dag i siste mensen 23. juli, så det er jo alldeles ikke galt... ) Vel, jeg er jo ingen kløpper på dette, så du får ta det med en klype salt da... Vil ikke svare på det med venninnen din... litt vanskelig å si, føler liksom ikke jeg får tak på henne... får opp graviditet på deg i november 2009. får opp tre barn tilsammen:o) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå