Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Hei. Har akkura funnet ut at jeg er gravid, har termin i april 09. Lurer rett og slett på,går det an å gifte seg på samme dag som man har barnedåp? Mine slektninger bor 250mil unna,og de fleste har ikke så god råd. Derfor ville det vært veldig praktisk for oss å gjøre det sånn, men jeg vet ikke om det er lov/om det går an? Skulle jo egentlig bare ringt prestekontoret,men.. jeg vet at de er noen store sladrehanker på kontoret her.
Bananikakao'n Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Dette går helt fint ann:) Min nabo gjorde det. Og ingen visste noe heller. Lykke til med baby=) Og bryllup!
såpebobledama Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Wuhu! Så bra Jeg må nok si ifra,for ellers tviler jeg på at de kommer. "Bare for en dåp" liksom. Men vil jo ha familien hos meg, og sånt da. De bor så langt unna,og jeg ser dem jo bare en eller to ganger i året. :/
Twinny Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Vi giftet oss og døpte barna en lørdag. Var utrolig fint å ha en egen sermoni bare for vår familie og venner. Rammene var som i et vanlig bryllup, men med dåp etter velsignelsen. Presten holdt en god preike der han snakket om familieliv. Hele sermonien varte ca 45min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå