Gå til innhold

Bryllup og dåp på samme dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har akkura funnet ut at jeg er gravid, har termin i april 09. Lurer rett og slett på,går det an å gifte seg på samme dag som man har barnedåp?

Mine slektninger bor 250mil unna,og de fleste har ikke så god råd. Derfor ville det vært veldig praktisk for oss å gjøre det sånn, men jeg vet ikke om det er lov/om det går an? Skulle jo egentlig bare ringt prestekontoret,men.. jeg vet at de er noen store sladrehanker på kontoret her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går helt fint ann:) Min nabo gjorde det. Og ingen visste noe heller. Lykke til med baby=) Og bryllup!

Skrevet

Wuhu! Så bra :D

Jeg må nok si ifra,for ellers tviler jeg på at de kommer. "Bare for en dåp" liksom. :P

Men vil jo ha familien hos meg, og sånt da. De bor så langt unna,og jeg ser dem jo bare en eller to ganger i året. :/

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi giftet oss og døpte barna en lørdag. Var utrolig fint å ha en egen sermoni bare for vår familie og venner. Rammene var som i et vanlig bryllup, men med dåp etter velsignelsen. Presten holdt en god preike der han snakket om familieliv. Hele sermonien varte ca 45min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...