Karomamma Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 ...til dere som skal på tur, god jobb til dere som skal på jobb og en fin dag til dere som skal være hjemme og kose med småttisene!! Natta
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Natta til dere ja:-) Ble sittende ute i natten og skravle med fjortis og sambo:-) Koselig!!! Nå skal jeg prøve å sove litt!
Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Mornings =) Takk for det.Skal kose meg med husarbeid jeg,urkh...Er i tankeland her.Natta gikk med å tenke tenke og så ble jeg enig med meg selv om at jeg gjør som jeg føler.Hahahaha,er ikke det bra? I dag blir det familieforøkelse her.Har vært gjennom den kjappeste graviditeten,ever! 5 dager...Skal hente en 4 beint kar senere.Men ungene vet ingenting,så gjett om jeg skal lure di =) Jeg trodde nattevåk og barselstid var en saga blott,men neida.Nå er det å starte på nytt. =)) (sa mor med en viss usikkerhet) Håper du fikk sove godt i natt.
minou Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 vovvov? Hva slags? Og hvordan var reaksjonen fra ungene? Vi har ikke planer om flere barn her (pjokk er jo bare to uker, så det hadde jo vært litt voldsomt også, egentlig), men vovvov skal vi ha på et eller annet tidspunkt. Ungene må bare bli litt større først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå