Ayka 09+13+14 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Noen her som har mann som spiller WOW (e.l.)? Og hva synes Dere om det?
alvilde Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 ja jeg har det, å jeg syns ingenting om det. kunne kastet hele greia ut av vinduet:(
MammaCecilie Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Samboeren min spiller det ganske ofte. Jeg spiller det en gang i blandt når jeg kjeder meg ekstremt mye, Bra tidfordriv, gøy i små perioder om gangen.
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg er også samboer med en "gamer". Haha, og jeg har vel igrunn ikke så mange meninger om det. Bare han klarer å nyansere sitt forhold til spillene, så er det ett fett for meg hva han bruker fritiden sin på. Så lenge han går på jobb om morgenen og har tid til meg den lille tiden jeg er hjemme, så er da jeg fornøyd Men, hvis det utvikler seg til "må spille et visst antall timer hver dag", så kan det nok kategoriseres som et problem. Men i den mengden det er idag, så er det ikke noe å si på. Som om han skulle ha bedt meg om å gjøre noe annet når jeg har krøllet meg oppi sofaen med en god bok eller sitter med noe håndarbeid eller lignende. Nå vet ikke jeg om du har spilt WoW selv, men du vet nok at det er et ganske evigvarende spill. Jeg mener, i følge de som er virkelig med, så blir jo ikke det spillet ordentlig moro før man er i lv 70. Og det sier jo sitt. Kjære verden. Det er sånne ting jeg ikke gidder
Ayka 09+13+14 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg har prøvd WoW,men slik spilling er så absolutt iingenting for meg..helt OK,men jeg har har allerede en hobby som tar mye tid Var klar over at typen var en WoW'er før vi ble sammen,og jeg synes det er helt greit! Det er da vel så og si akkurat samme hvilken hobby han har-så lenge han vet å prioritere,"ser meg",bruker tid sammen med meg o.l. Selv er jeg "hundefrelst",og bruker mange timer iløpet av en uke på dem...så hvorfor skulle ikke han få lov til å bruke fritiden sin på å spille? "Alt med måte",og han er jo ikke avhengi,og MÅ spille et visst antall timer pr. dag/uke...ene uke spiller han maaaange timer,neste uke spiller han ingenting... Synes kvinnfolk (og mannfolk,for den saks skyld...) som nekter kjæresten sin å holde på med sin hobby er noen "kjærringer"! Hadde typen min nektet meg å holde med min hobby,så hadde jeg kastet han på dør...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 hehe, vel, har en gubbe som spiller wow, men jeg spiller også,så da gjør det ingenting Vi pleide begge to å spille mange mange (altfor mange) timer om dagen, men vi er på samme server og spiller med hverandre online,slik at vi får vært med hverandre likevel... Om han hadde spilt like mye som han gjør,mens jeg ikke hadde spilt ,-så aner jeg ikke hvordan det hadde gått med oss... Utrolig at vi fikk oss en datter oppi all wowingen ;P Men det bklarte vi, og jammen klarte vi ikke en til (håper jeg) Vi har felles venner fra innpå der som vi har vært i London og truffet, samt har gode venner her også som spiller innpå med oss. Spesielt nå når vi har barn og ikke får gått ut særlig mye, er det kos å spille wow. Da er man litt sosial (på en usosila måte selvsagt) likevel ;P Rart og vanskelig å forklare,men wow er kos det. Så lenge ikke en er i mot det og den andre spiller for mye. Man blir helt klar avhengig av det. Vi spilte gjerne time etter time etter time før... Nå har det roet seg til kanskje 2 timer på meg ihvertfall,stort sett hver kveld. Men,det er istedenfor ,eller samtidig som, tv-titting. Men, der er en grunn til at man har gruppen WoW,- Widows of Warcraft ...Har hørt nok av tilfeller hvor spilleren mister hus,gård,kone/mann og grunn pga spillet...
Helene <3 Sarah Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Samme som Uglemamma her.. Han spiller, og jeg spiller. Noen ganger synes jeg han har litt for vanskelig medålegge fra seg hvis noe må gjøres - Det er jo tross alt bare et spill - men jeg spiller selv og har ikke så mye jeg skulle ha sagt på en måte =) Så lenge prioriteringene er i orden er det ikke noe værre enn f.eks å mekke på biler eller hva nå "ikke nerder" gjør med fritiden sin:)
Popelko Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 her spiller vi ganske mye begge to, er kjempegøy
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Her spiller vi det begge to, syntes det er kjempe gøy jeg da Men digger når vi spiller sammen.
LadyBlackJack Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Jeg har en samboer som spiller eve-online. Et annet spill i utgangspunktet,men samme konsekvensen for meg som for dere som må se på at wow tar alt for mye id i deres kjæres hverdag Min samboer bruker gjerne 4-6 timer (ofte mer) pr dag på dette spillet,og det er som med wow ingen pauseknapp. Vi har kommet for seint i både julemiddag og div familiebesøk grunnet sambers problemer med å avslutte dette spillet etter en spilløkt. Jeg har gitt KLAR beskjed om at det blir andre boller når småen blir født (har 1 mnd igjen til termin),at han må forberede seg på å kun spille en brøkdel av det han gjør nå. Så jeg er veldig spent på hvordan det går,men jeg kommer til å true med å kaste han ut om det ikke bedrer seg! hehe,her er vi på krigsstien,jah
monebj - 111008 <3 Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Her er det jeg som spiller, men synes det er helt greit så lenge jeg ikke har noe å gjøre på dagtid. Er absolutt ikke avhengig, og det gjør meg ingenting om jeg ikke kan spille på noen måneder. Blir fort lei også (Ikke at jeg ikke gjør andre ting om dagen da, men når gubben er på jobb, så blir det fort kjedelig..) Om kveldene ser vi enten på film eller tv sammen, eller vi gjør det slik at jeg spiller WoW mens han spiller GTA IV på ps3. Da er vi begge like usosiale, men sitter fortsatt i nærheten og kan kose med hverandre om det skulle ønskes.. Og det gjør det jo ofte
Ayka 09+13+14 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. august 2008 World Of Warcraft...et online rollespill...
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 28. august 2008 #14 Skrevet 28. august 2008 Jeg har spilt WoW. Måtte fordi jeg irriterte meg grønt over at sambo alltid satt med det, var jo ikke mulig å kommunisere med han. Kunne spørre om en ting og 10 min etterpå sier han: "Sa du noe?", og andre ganger kunne han sitte oppe til langt på natt å spille. Den gang bodde vi på en bitteliten hybel og jeg kunne høre knottinga på tastene. En annen ting som var irriterende var at hver gang vi var med visse venner, var det BARE WOW de snakka om. Og man har ikke så mye å komme med når man ikke spiller selv. Dessuten fikk vi veeeldig liten tid sammen, så jeg var ganske så sinna til tider. Men så fikk jeg teste sånn 10 dagers prøvetid og da var det gjort gitt. Har spilt det i 3 år tror jeg.. TIng ble faktisk litt bedre da, for da gjorde vi no sammen på en måte. Nå er jeg dritt lei det, og har ikke spilt på et halvt år. Prøvde litt igjen i sommer, men det fenga ikke lenger, så da er jeg vel kurert. Nå har min sambo begynt å spille AoC, men han bruker ikke på langt nær så lang tid på det som han/vi gjorde med WoW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå