Gå til innhold

VARM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som får anfall av varme? Til morningen i dag så jeg at kroppstemperaturen min lå nesten en grad over det vanlige (måtte sjekke for jeg var så, ja, nettopp, varm). Er 4+5 nå, er det blodmengden i kroppen som øker og forårsaker disse hetetoktene? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aha... Kanskje også dette er et graviditetssymptom? Målte lett feber i går. Har hatt litt lei hoste i det siste, så trodde kanskje jeg var i ferd med å bli syk. "Feberen" kommer i bølger.

Skrevet

Jeg føler meg også kjempe varm.. har ikke målt noen tempratur da, men lå i sengen i går kveld og fikk ikke sove, lå å håpet på at minusgradene (om nettene da) ville komme snart.. Litt tidlig for østfold kanskje.. I kveld har jeg luftet hele kvelden med gjennomtrekk så håper på å få sove litt lettere..

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Varm.no

Sånn hadde jeg det sist svangerskap også, bare da begynte det litt senere. Godt jeg skal gå på vinteren denne gang. Gikk på sommeren 2006 sist, den ekstreme varmen som var da, rart jeg overlevde. Brukte stort sett dagen foran en vifte med bena i kaldt vann.. :)

Nesten like ille å gå på vinteren for varmen kommer innenifra hos meg hvertfall, og da å måtte ha på seg mye klær i tillegg.. GRØSS!!

Skrevet

OK. Godt å vite at jeg ikke er helt unormal... Synes det er helt nydelig å gå ut på trappa i t-skjorte om kvelden nå.

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Hehe, ja det er nesten det som er verst. den varmen..

Hendene mine er så varme at de koker, kunne fint drevet privat praksis med healing nå vet jeg..... og hele kroppen.

Gubben sier han gleder seg til kalde vinternetter for da skal jeg (som sist) fungere som varmeputa hans :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...