Gjest Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Han er blitt gammel og skrøpelig, han rundet 20 år i mai, men det er fortsatt ikke no egøy... Snille gamle hesten min.. Har eid han i snart 18 år, så han har vært babyen min lenge. Det er ikk egøy å miste både hund og hest på 6 mnd. Ja, jeg synes litt synd på meg selv akkurat nå.
mamma-til-4 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Det er ikke noe gøy,nei:( Vet selv hvordan det er.Uansett hvor gamle de er så er det trist uansett. Sender deg en klem,fordi om det ikke hjelper så mye på sorgen du føler....
Gjest Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Usja så trist.. Jeg sørger fortsatt over den ene hunden vår, gjør kjempe vondt når noen man er glad i dør,, samme om det er dyr eller mennesker.
Alba44 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Så utrolig trist :*( Man blir jo så utrolig glad i og knyttet til fine dyrene våre.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 off, det er så trist, skjønner deg så utrolig godt. mistet 2 hester på 3 mnd så veit hvordan det er. dette skjedde i fjor, samtidig så måtte vi avlive chinchillaen min (pga sykdom) og hamsteren min. dette skjedde mens jeg gikk gravid, ganske tøft ja. man blir jo så glad i disse søte og nydelige dyra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå