Gå til innhold

Enn det ei flue kan irritere!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei flue her inni stua.. Og den plager meg skikkelig. Har gjort det i hele dag, og jeg klarer ikke å få tatt den. Får sett om den forsvinner til i morgen ellers må jeg få tatt den da.. Pleier å ta de med støvsugeren.. Ikke noe graps da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei!???!!?

Prøv 50, 100!! Vi bor på gård og det vrimler av fluer. Hver dag alltid! Ååååååå som jeg hater de!

Skrevet

Off ja husker det fra jeg var liten og bodde på "landet", og hadde og var på besøk der. Da var det masse fluer da.. Så kommer jeg nå og maser om EI... hehe.. Men den var fryktelig irriterende allså. Jeg fikk ikke fred, fløy inn i håret mitt og surret og surret o.l.

Skrevet

Prøvd fuktig/vått kjøkkenhåndkle? Det bruker å funke å slå med det her i huset..

Skrevet

hehehe...:)

Jeg har bodd i Oslo omerådet i 10år, og har glemt hvor mange fluer det er her på landet,,, De har irritert meg noe så grønnj........ Så gikk til innkjøp av en slik der elektrisk fluesmekker....å skal si det at det ble morsomt å gå på flue jakt...hehe.... vi slåss om å få ta den neste flua...:P

Skrevet

Elektrisk flue smikke?? Hvordan fungerer den? Jeg liker ikke å slå fluer, for jeg tenker på at det kommer en liten blod/gøsj flekk der så etter å ha knekket Xantall fluer rundt omkring på border, vegger og slikt så tenker jeg bare på det hehe.. Men jeg er nok veldig rar av meg på slike områder hehe..:) Men der er så vemmelige.. Spiser jo tross alt bæsj som gutten minn bruker å si..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...