Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Når vi var på seminar i helga... Var absolutt ikke planlagt... men med litt for mye alkohol innabords, tok desverre kåtskapen overhånd... Sexen var bra den og jeg kommer nok ikke til å si nei, hvis han spør om vi skal ha sex flere ganger....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Ehm,,, så lenge du ikke har annen mann, så er det vel beste sort det:) Eller har du noen som ventet hjemme på deg??
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Sånt skjer....Gjort det sjøl jeg....
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 utroskap er så vemmelig at det er en skam. Ingen med litt samvittighet gjør dette. Det gagner ingen og spesielt ikke den som blir bedratt. Hvor er moralen til oss kvinner blitt av? Før hadde vi både moral og samvittighet, nå er vi blitt til ludder hele gjengen. Jeg har så stor respekt for de kvinner som sier nei og et trofaste, det gjelder også menn. Er du ikke fornøyd med sexen hjemme så snakk om det da, gjør det spennende og snakk om det så ordnet det seg for alle. Utroskap er kun en enkel løsning for spenning og fordi de tror at det er så mye bedre med en annen. Men gjør heller noe med sexen hjemme så slipper alle dette!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Det står nå ingenting om at personen er utro da, så det var jo å ta begivenhetene litt på forskudd. Om personen ikke har noen så venter, så hvorfor ikke kose seg?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 En liten opplysning her... Vi er single begge to... Bare for å ha det oppklart.... Skjønner i grunn ikke at folk kan trekke forhastede konklusjoner om at man har vært utro når man har havna i senga med en kollega... men men... Hilsen hovedinnlegger...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Har gjort det selv, jeg. Ble til at vi hadde "hemmelig" sex i 6 mnd. Var kult det, men ikke når sjefen fant ut av det. Han syntes det var sååå morsomt og kom stadig med slengbemerkninger til meg på jobb... IKKE kult!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå