Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har fått så såre brystvorter de siste dagene! Er rundt uke 6-7. Ammer fortsatt junior på ett år, og hadde håpet å kunne gjøre det lenge. Men han er blitt hardhendt når han suger, virker som han tror det hjelper å ta i mest mulig... Er ikke samme sårheten som i begynnelsen på amminga. Kanskje det hjelper med salve alikevel...? Noen andre som opplever det samme?
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg ammer snuppa mi på snart 10mnd. Jeg er 11 uker på vei i morgen. Har egentlig ikke spesielt ømme pupper, men når hun hugger tak for å suge så skjærer jeg noen grimaser ja!!! Ikke sårt utenpå, men ømt liksom... Inni og rundt vortene. Vanskelig å forklare. Har ingen gode råd heller, men vi er iallefall flere i samme båt =)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Ja, det er omtrent sånn! Litt vanskelig å fortelle gutten at han må være snill med mamman sin Det er ei tann på tur, så kan jo håpe han blir litt mer forsiktig når den er ute....
VinterSol+2 Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 hehe, ja kjennes ut som om hun tygger eller skjærer på meg! hehe. men vi driver på da. jeg har fått så utrolig lite melk jeg, etter jeg ble gravid. hvordan er det med dere? (na har hun hun begynt i barnehagen også, så det og har jo noe å si, sef..men jeg har alltid hatt godt med melk, så det er litt overgang for både meg og henne) håper melka kommer sterkere tilbake nå etterhvert.. hun er ikke klar for å slutte med pupp helt enda..
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Vet ikke om jeg har fått mindre melk. Har aldri hatt overflod, bare nok Han er så stor at melka uansett bare utgjør en helseskvett og kos. Ammer morgen og kveld, pluss en gang om dagen som ofte utgår når han har vært i barnehagen. Sleit med utdrivinga nå før jeg ble gravid, men utrolig nok har det blitt mye bedre nå som jeg er gravid igjen Kan være at jeg slutta å stresse så mye med amminga, for var nok inne i en ond sirkel begge to. Tror heller ikke junior er klar for å slutte med pupp, særlig morgenpuppen er intenst viktig. De to andre måltidene kan fint erstattes med mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå