Gå til innhold

holder vannet på å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå skiftet undertøy for andre gang på to timer fordi det har blitt vått, hodet til bebisen er festet, og jeg vet at det ikke er alle som merker at vannet går når hodet har festet seg for at det bare kommer i små mengder. undertøyet er vått, og innholdet er blankt for det viser ikke noe annet i trusa enn at det er vått der liksom....har i tillegg no som kjennes ut som mensmurringer i magen fra tid til en annen, men det er kraftigere en de vanlige jeg har hatt...har 10 dager til termin dag. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurte faktisk på det samme i dag, undra meg litt over hvorfor det var vått i trusa, men det kom ikke noe mer utpå dagen heller. jeg har hele 42 dager til termin da, men han ligger med hodet i bekkenet og har gjort det en stund. vet ikke enda om det er festet. var på sjekk for en uke siden og da var det nok med fostervann og hodet var enda bevegelig.

tror nok jeg skal følge litt med hvertfall, har ikke så mye svar å gi deg men når du har så få dager igjen til termin så er det ikke usannsynlig at fødselen kan begynne nå:-)

Skrevet

Vått,altså gjennom vått? Ta ihvertfall på deg et bind:) Men med tanke på at du har 10 dager igjen,og mensmurringer så virker det jo absolutt lovende:)

Lykke til!!!

Skrevet

jepp, er gjennomvått, har tatt på bind for en stund siden og jeg "lekker " fortsatt.... har begynt og kjenne litt smerter i ryggen og bena og nå, så har begynt å håpe at det er noe på gang, men har ikkje for store forhåpninger ennå...! er oppe å går mye nå for å se om det skjer noe mer!

Skrevet

Så spennende! Masse lykke til! Du får holde oss oppdatert, med mindre du er på vei til sykehuset allerede da! (c:

Skrevet

Hei:)

Ikke godt å vite, krysser fingrene for at det er noe på gang:)

Når det er sagt så er det vist nok veldig vanlig at vi får mere vannaktig utflod mot slutten av svangerskapet, en skal kunne skille det på lukten. Var selv usikker for noen uker siden og ble henvist til sjekk da det faktisk rant ut en god del spesielt på morgen, men også utover dagen. Ingen farge og ingen lukt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...