Gå til innhold

Nå er jeg inne på dama mi sin dib profil/bruker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu sitter jo her hele tia, hva i all verden snakker dere om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?! hvorfor gidd du bry deg om det da? kan ikke vi få ha vårt i fred?

Skrevet

Hvor teite mannfolk vi har.

Skrevet

Nå sitter hun på DIN profil på Nettby, Møteplassen, Blink og alle de andre kanalene og sjekker damer i ditt navn. Dere er skuls. Ta dere et forsoningsknull og nyt livet. Dere passer hverandre!

Skrevet

Teite mannfolk dere har?? haha, ja den var god...

99% av alt her inne er jo teit, jeg går heller frivillig på IKEA enn å høre mer om denne siden... det er jo bare tull her inne jo... hylekoret.no burde siden het...

ler...

melkespreng og bekkenproblemer, eneste her inne som var av litt kvalitet var hun som lurte på det med dobørsten i oppvaskmaskinen, der har vi en SKIKKELIG diskusjon...

Nei, lykke til videre damer, både dere med og uten tatovering!

Skrevet

Bra forsøk..

Men hadde det vært så ille hadde du ikke blitt her og giddet skrive!

God bedring! Skal ha ros for forsøket!

Skrevet

Tusen takk, hoochie mama!

Gjør så godt jeg kan

Viktig å sette seg inn i dette vettu, selv om vagge-som-en-pingvin-klubbens atten tusen kaffemøter i uka begynner å gå meg på nervene.

Ikke minst høre om alle andres bekkenproblemer osv...

joda, sikkert fint med BIM, men la oss få slippe å høre om dette HELE TIDEN da... akkurat nå foregår følgende hjemme hos oss... jeg ser på tv, konemor sitter på BIM... eller jeg da, akkurat nå... hun leser høyt HELE TIDA og sånn sett kapret jeg pc'n for nå er det nok... Oppfordrer herved alle dere andre tjukkaser også om å gi gubben noen dagers pause fra dette hyle-om-kapp kjøret som foregår her inne. Dere klager på fotball osv? dere er jo værre "supportere" enn samtlige tippeliga fans i hele landet jo? Heia Bim, Heia Bekken, Heia Urinblære og ikke minst Heia vaske dobørste i oppvaskmaskinen...

nei, tilbake til tv'n...

Gubben sjøl

Skrevet

Med din tolkning av en bim bruker, så passer du jo bedre til din egen beskrivelse enn noen av de jeg har lest om her?!

Stakkars kona di... Om hun blir en sånn vaggepingvin som går på attentusenkaffemøteriuka. En grunn til at hun ikke orker være hjemme kanskje?

Skrevet

Hva med å skaffe sin egen profil, HI?

Skrevet

Hæ?

jeg heier ikke på Urinblæra, og kan dermed ikke sammenlignes eller passe beskrivelsen...

jeg heier på tatoveringer, på kåre conradis nyvaskede dobørste

Gubben sjæl, igjen....

Skrevet

Hvor ble det av HI forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...