Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 mamma søker barn og jeg på tur vi:-) Det blir koselig! Ut på tur og se på vakre ting som kan kjøpes for gull:-)
Gummelillan Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Åååå. det høres koselig ut. Ha det hyggelig!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Takk for det:-) Vi skal nok forbi der du jobber også, så om du har tid til en kaffe så rop ut!
Gummelillan Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Når da?! Vi har jo kaffebar på jobb vi så kunne jo ta en kaffekopp hvis det passet sånn? Har ikke helt oversikt over møteplanen i morgen, men send meg sms så sjekker jeg first thing tomorrow ;-) Dibbebesøk på jobb høres jo egentlig ganske så bra ut!!!
Karomamma Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Å, så koselig (litt misunnelig nå...)!! Kjøp noe vakkert for meg og ta en kaffe og skravle litt også, er dere snille. Jeg skal på jobb, møte etter møte, så til tannlegen og på BABYBESØK. Jippi Den stolte farmora (min nesten jevnaldrende tante) skal bo hos oss, det blir koselig
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2008 Vi kan ringe til deg også vi:-) Men jeg tenkte på Gummis da, for du er jo sånn bizzidame imorgen. Men om du har ti minutter å avse til en kaffe, så ringer vi såklart til deg også vi:-) Vi har jo timesvis til kaffedrikking vi!!!
Karomamma Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Jeg bare tulla, du har oppfattet timeplanen min helt riktig Next time!
Gummelillan Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Ring dere når dere er i nærheten og så ser vi om jeg kan traktere dere med forsikringskaffe ;-) Timesvis har vel heller ikke jeg ledig, men kaffe må jo alle ha sånn av og til så det hadde vært stas å få til en liten pause sånn innimellom slagene. Ring dere så ser vi om det passer eller ikke der og da!!! Jeg gleder meg!
Gjest Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Si fra når dere passerer Dovre da.Så kanskje jeg å kan drikke kaffe med dere.....;o)) Nok tull,KOS dere masse begge to,eller alle tre/fire?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå