Sjokoladetyven Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Skal snart tenke på å sende ut invitasjoner til barnebursdag. Det er barn på rundt 5 år som blir invitert. Men jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ta det dagen hennes som er på en hverdag, og ta det fra 17.00-19.00, eller om jeg skal ta det lørdag formiddag. Noen som har erfaringer eller tips til når det "passer for de fleste"? :-P Jeg er nemlig veldig usikker her nå...
Gjest Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg har gjort begge deler:)Synes egentlig det er greiest på en hverdag jeg da,selv om alle kanskje er litt slitne da.
cherry coke Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Har det på samme måte her. Tenkte å ta barneselskapet på lørdagen, siden mange er slitne etter barnehagen osv. Den dagen hun har bursdag (en hverdag) tar vi en liten feiring med familien.
melkekua™ Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Vi valgte en lørdag, og det kom ganske mange ) var vel bare 2 som ikke kunne komme. Hadde invitert 10. Jeg sendte dessuten invitasjonen litt tidligere ut siden det var snakk om en lørdag.
Sebra Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Her har vi gjort begge deler. Jeg synes det er greiest med helgen. Ofte er det så mye som skjer hverdagen.
La Perla Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Jge synes begge deler kan være greit. På hverdager har eldre barn ofte aktiviteter som gjør at de ikke kan komme, men i helgene hender det jo at folk reiser bort. Jeg har to barnebursdager like rundt hjørnet (4-årsdag og 11-årsdag), og denne gangen tar jeg begge på hver sin helgedag.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Ukedag, uten tvil! Har erfaring med begge delene, men er absolutt for ukedagene. Da har barna vært i bhg/skole og fått rast litt fra seg. Det er kjempegodt, både for store og små, at det ikke blir 2 timer med full fart og hypre unger, slik det gjerne blir på en lørdag. Da har ikke ungene fått rast fra seg, pluss at de får masse godt! Min mening...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå