Gå til innhold

kan man ha "modningsmurring i ryggen" i dagevis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt gen. vondt i ryggen i et par mnd, men i går natt minner det mer om sånn murring som satte inn før fødsel forrige gang, men ingenting mer skjer. har hatt en flott dag i dag, og kjenner jeg godt etter er det en svak følelse i ryggen enda. kan dette være en form for modning? spent på åssen natta blir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan man godt ha! Leste et sted her inne at det er disse murringene i rygg og mage som sørger for modning! Jeg har gått med murringer i rygg og mage siden søndag i tillegg til maserier. Hurra!!! Nå er jeg lei!!!!!!

Skrevet

Hatt masse av dette de siste ukene ja og er på termindato i dag. Fikk innvendig sjekk i går, og den tilsa lite/ingen modenhet. Hatt mye nedpress, murringer og vondter der nede uten noen fremgang med andre ord.:( Skuffet? JA!

Skrevet

litt demotiverende det der med ukevis, det går jo an å håpe at det bare er noen dager igjen. har termin fredag. spennende dette! lykke til!!

Skrevet

Ja, lurer litt jeg og, for er bare snart 35 uker. Har masse sånne mensmurringer, som minner om sånn det var etter at slimproppen gikk sist, og har hatt mye nedpress og vonde kynnere.

Har gått på antibiotika mot urinveisinfeksjon en uke, håper kanskje det kan gi seg litt nå. Begynner jo virkelig å lure litt innimellom, men det er vel kanskje bare fordi det er 2. gang?

Litt slitsomt hvis jeg skal bli gående å lure sånn, også går jeg til 2 uker over termin liksom. Fødte 6 dager over termin sist gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...