Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 jeg er nettopp begynnt og jobbe 100%, etter svangerskaps perm. baby er 9 mnd, og når jeg kommer hjem fra jobb er jeg sliten, så er det mat og bading og så er det natta. føler jeg ikke leker nok med babyen min i ukedagene, får en følelse av og være dårlig mor. når jeg kommer hjem leker vi litt, spiser , bader og koser, hvor mye er dere med barna etter jobb i uke dagene, vi har heldigvis helgene sammen. sikkert bare en løsrivingsprossess, jeg er jo vant og være med babyen hele dagen. bare lurer på om jeg er for lite med babyen min. jeg må jobbe 100% pga økonomiske årsaker.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Det er jo begrenset hvor mye tid man får med barna sine om ettermiddagen når man jobber fullt. Jeg jobber også fullt, og har ofte dårlig samvittighet for at vi ikke har nok tid sammen. Men så lenge barna er fornøyd og sover godt om natta og er blide, så får man bare tro at alt er bra. Husk at barn også har et helt annet tidsperspektiv enn oss voksne. Virker jo som dere er sammen hele tiden fra barnet ditt hentes i barnehagen til h*n legger seg. Du får jo ikke gjort noe mer enn det. Barn skal heller ikke underholdes 100% av tiden. Blir slitsomt for barnet og, det.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 det er jo sant.. men får så dårlig samvittighet..=( HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå