moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 om kvelden, hva spiser dere da? Jeg spiste kylling og salat i 8 tiden, men har liksom lyst på noe mere godt! Er egentlig veldig flink til å holde meg, men akkurat idag er jeg litt godterisjuk!!
~~DoraDora~~ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Dersom du egentlig pleier være ganske flink til å holde deg borte, synes jeg du kan kose deg i kveld )))
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 He he skal veie meg imorgen!! Så prøver å holde meg. Tok et glass pepsi max. Kan kose meg på torsdag kveld når sambo kommer hjem. Da har jeg også flere ting å se fram til =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 pleier å ta et par biter sjokolade om jeg har i huset(prøver å ikke ha det) yoghurt funker også.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg er veldig svak på kveldene.. Får godte suget og faller ofte for fristelser som ligger rundt her i skapene. Er jeg virkelig sulten kan jeg godt slenge sammen noe sop i hop på panna:) Prøver jo å skjerpe meg med sjokolade inntaket, og det som hjelper mest er å ikke ha d i hus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå