Gå til innhold

Kåt på tærne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er helt gal etter mine tær, spsiellt hvis de er litt sure. Han lukter og slikker på dem under forspillet, og kan bli kåt bare av å se dem. Noen ganger syns jeg dette er for sært, mens andre ganger kan det være deilig. Er vi helt rare eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det hørtes hærlig ut!!! Sambo har aldri slikket på mine tær....skal spørre om han vil gjøre det i kveld =)

Takk for tipset!

Skrevet

Personlig hadde jeg kastet opp dersom noen hadde prøvd seg på å suge på mine sure tær... Men hver sin lyst, he, he. Kos dere så godt dere kan!

Skrevet

Personlig så HATER jeg tær :P

Men om typen hadde syntes at det var ok og ble kåt av mine tær,så skulle han ha fått lov å "kose" med dem ;)

Synes ikke dere er rare! Er da vel helt normalt at enkelte tenner på div. kroppsdeler? Selv liker jeg hender...store,sterke mannehender er bare såååå flott ;)

Skrevet

Typen min er crazy etter rompa mi. Er vel en slags fetish det også. Han elsker å massere den, og tar flere ganger på den i løpet av dagen. Personlig liker jeg å studere nesene til menn, litt kraftige neser får det til å krible... ;)

Skrevet

Bare tanken på mannen min med en hard en , og penishode gjør meg gal.....Kunne sugd dag og natt.....grrrrrrrrrrr

Skrevet

dette må være bare tull...er vel ingen som liker sure tær????!

Skrevet

Ha ha ha ha :-D Takk for en god latter. Jeg har en mann med tåfobi, han hater tær! Jeg orker heller ikke tanken på en tå i munnen... Kvalmt...

Dette fenomenet har faktisk et eget navn ;-)

shrimping (eller rekefisking på godt norsk) mmmm. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...