musketingen Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Håper noen gidder å komme med noen forslag på fine guttenavn! Helst litt sjeldent navn... Navn jeg liker er: David, Dennis, Adam, Noah, Benjamin... Men synes det hadde vært gøy å finne et litt sjeldent navn som var fint... Håper på mange svar!!!
BabyBlue Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Lucas, Adrian, Julian syns jeg er fine. Får jeg en gutt til skal min hete Adrian
Lille my31 Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Vi har en gutt som heter Ivo...ikke mange som heter det og vi er kjempefornøyde med navnevalget!!
To gutter og en jente Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Mange fine forslag. Blant dine liker jeg best Benjamin Ut fra forslagene dine ser det ut til at du liker bibelske navn. (Kun Dennis som ikke er Bibelsk) De begynner å bli veldig poppis nå. Men hvis jeg skal foreslå noen i den kategorien så liker jeg Samuel Emanuel Joel Johannes Ellers er mine favoritter blant de som ikke er mye brukt Severin Marselius Celius Elling Martinius Karsten Kornelius Rasmus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå