balle og solo Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 hvordan gjøres det? er det sånn pistol-maskin som når man tar hull i ørene? har hørt at de fleste ikke syns det var så vondt... men tar det lang tid? eller er det bare et smell inni huda liksom? skal ta det til helga, og er litt nervøs... hehe
snartmammapåny Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 De bruker en stor nål, har et navn men kommer ikke på det nå... hehe Jeg kjente ikke at det stakk, men kjente litt når de tok inn selve piercingen. Men var absolutt ikke vondt.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Nei, piercing tas med nål/kanyle. Det går vel heller på det at man ikke er så veldig følsom der. Går fort om den som gjør det er flink. Inn med nåla, så inn med ringen, ferdig. Jeg har hatt 3 piercinger: nese, navel og brystvorte. Og ang smerte så blir det i den rekkefølgen, for nesen var vondest, og brystvorte var ikke vondt i det hele tatt. Navelen var litt vond, pga hun som piercet meg ikke var spesielt flink.
balle og solo Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 ok! takk for svar!! var det fort gjort?
Snuppa! Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Jepp, jeg kjente bare det nappa i huda. Syns det var pittelitt ekkelt,men ikke vondt. Men jeg var 16 år da, er 9 år siden,heh..
snartmammapåny Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 gikk kjempe fort... Fra stikket til piercingen var inne tok det vel max 45 sekunder. Sikkert ikke så lenge engang. Lykke til. Jeg bruker ikke min piercing særlig mye nå lenger etter jeg ble gravid, men hullet er der fortsatt så kan putte den i når jeg vil:)
balle og solo Skrevet 26. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2008 tusen takk for svar! er jo 30 år og bør jo tåle den smerten da.... hehe har født to barn, og er suuperfornøyd med at jeg har fått tilbake min flate mage (og uten strekkmerker...). Derfor tenkte jeg at jeg skulle pynte meg litt, for min egen del og for mannen min sin del... hehe. Så nå tør jeg vel kanskje å gjøre det da.... :-)
Gjest marie-s Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Hun jeg tok med hadde en slags klype med hull i som hun holdt tak med også ble nål og piercing dradd gjennom denne. Og nei det gjør ikke vondt og er fort gjort og det kommer fra meg som har sprøyte-skrekk.
balle og solo Skrevet 26. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2008 hehe! godt å høre!! takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå