Maud Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg trenger noen ekstra timer jeg, gjerne noen hver dag. I dag kom nemlig Panduro-katalogen i posten og der er det mye fint. Scrapbooking, hadde ikke det vært gøy? Lage fine kort? Tove ull og lage vesker? Julepynt sammen med barna? Julepynt alene? Hobbykveld med venninner? Smykkelaging? Koke drops igjen? Noen timer ekstra blir det vel dårlig med. Om en drøy måned skal jeg jo begynne å jobbe også. Og trene skal jeg. Men litt kan jeg sikkert bestille selv om jeg har en stor eske med sånne ting allerede? Er det noen av dere som lurer på hvorfor de tar seg bryet med å sende katalogen i posten til meg??
tebekaa Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Kan man ikke bestille ekstra timer da? Er ikke det en del av produktutvalget hos Panduro? Hobbyer har jeg foreløpig lagt på hylla. Kan nesten ikke huske at jeg har holdt på med sånne ting noen gang, men det har jeg vel egentlig. Og egentlig liker jeg det ganske godt også tror jeg. Blir fin bestemor-aktivitet det, tenker jeg. Om ca. 15-20 år;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå