Fru_Pigalopp Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Håper jeg kan få noen innspill fra dere damer....... Hva hadde dere gjort her: Torsdag skal egentlig jeg og sambo reise på voksentur til Barcelona. Vi skal reise sammen med flere ifb med et arrangement som skal være der. I kveld fikk jenta vår på 3 år feber etter et par dager med hoste. Hun skal være hos noen venner som har et barn som er et år yngre når vi er bortreist. Ingen andre kan passe denne helgen. Jeg vet at barnet til våre venner blir veldig veldig syk med astmaanfall etc hvis han blir smittet. Hva skal jeg gjøre da? Jeg har helt vondt i magen med tanek på å reise fra et febersykt barn. Hvertfall når jeg tenker på hva slags konsekvenser det får for den andre famlien..... Hva hadde dere gjort? Reist eller blitt hjemme? Alle innspill mottas med stor takk!
ula ;o) og gutta Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hei, i akkurat dette tilfellet hadde jeg nok blitt hjemme. Men om jeg kunne fått besteforeldre til å passe og det kun var forkjølese det var snakk om ja da hadde jeg sikkert reist. Vanskelig dette men med tanke på det andre barnet ville jeg nok tatt mest hensyn til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå