Gå til innhold

Vanskelig overgang å begynne i jobb igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått 2 tette jenter....dvs at jeg hatt foreldrepermisjon 2 år i strekk, kun jobbet når far har hatt sine uker.

Men nå er jeg tilbake i jobb og jentene går i bhg, på samme avdeling. Vi er kjempefornøyd med bhg og jentene koser seg virkelig når de er der. Men....det er en virkelig omstilling å begynne å jobbe igjen, stress for å få de avgårde om morran...

Men det verste er at jeg savner dem så fryktelig!! Er jo vant til å ha masse tid sammen med de hver dag, så plutselig er det det kun på morran før bhg og på ettermiddagen da vi kommer hjem!

Fler enn meg som føler/ har følt det slik? Regner med (håper) at det er en overgangsfase dette her...Kan jo ikke akkurat ta de ut av bhg fordi mamma savner barna sine! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg ått ut i jobb enda, men skjønner deg godt.

Er sikker på at jeg også vil få det slik, pga at han bare er 10mndr når jeg begynner.

Det er helt feil for meg!

Men jeg tviler ikke på at det blir bedre etterhvert, du har jo gått hjemme så lenge med barn.

Og alt slik er en tilvendingssak, til og med når en har vært på ferie og skal tilbake i jobb.

Skrevet

Har det på samme måte... Barna begynte i barnehagen forrige uke, og det er helt merkelig, jeg har vært hjemme med dem siden eldste ble født for snart 3 år siden. Jeg har ike noen jobb å gå tilbake til da ettersom vi har flyttet, så jeg har barna korte dager i barnehagen, men savner dem alikevel... I morgen skal jeg jobbe som vikar og da må ungene leveres tidlig, og bli med mamma hjem. Hm...

Jeg vil gjerne ha en jobb, men ikke 100%. Vil ha mer tid til barna mine!

Skrevet

Vanskelig dette her ja.....I slutten på permisjonen tenkte jeg at jammen det skulle bli godt å komme i arbeid igjen, få litt mer kontakt med voksne mennesker utenom barna liksom....Men det ble ikke akkurat slik...Har bare lyst å reise hjem hele tiden....:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...