BabyBlue Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg har i noen dager nå hatt ømme pupper og veldig økt matlyst noe jeg hadde da jeg gikk med førstemann, og som jeg kan få før mensen. Men jeg syns at jeg er mer trøtt nå enn normalt før mensen, så jeg tok en test i dag. Og den viser ett blått strek vannrett og en tynn tynn stripe loddrett...begge er skarp men den som går loddrett er liksom ikke så brei som den skal være om noen skjønner hehe (jeg skal ha mensen 1sept.så kanskje litt tidlig) Noen der ute som har opplevd det samme, og vært gravid? Jeg håper jo selvfølgelig at jeg skal være gravid igjen siden jr nå har blitt 3 1/2 år, så vi er klar for en nr.2. Åsså hadde det vært hyggelig å være her inne igjen også hehe
Trollkatt Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Ja, det har jeg opplevd alle tre gangene jeg har vært gravid
snart*tobarnsmamma:) Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jada, tror nok det er nokså normalt. Har opplevd det med begge mine graviditeter, nå tok jeg ikke flere enn 3 tester bare for å være sikker hehe... Men du kan jo evt vente et par dager også ta en ny test bare for din egen del, og at den og er positiv siden dere ønsker det
Gjest Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Dersom du får opp en strek i kontrollvinduet er testen gyldig. Med førstemann fikk jeg veldig svak loddrett strek fordi jeg testet så tidlig. Noen dager senere var det et skikkelig sterkt kryss :-) Prøv igjen om noen dager og se om den har blitt noe tydeligere. Men husk ... en strek er en strek. Det må jo være noe i urinen som får det til å bli en tynn blå strek ... uten hcg hadde det jo ikke vært noen strek der i det heletatt :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå