Gå til innhold

Maserier.....Utrolig lei......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38 uker på vei med nr 3. Har hatt maserier til og fra siden søndag. HAr masse murringer i magen og ryggen og sinnsykt vondt nedover beina på framsiden. Har snakket med ABC der jeg skal føde, og de mener dette er helt normalt og at jeg kan gå sånn som dette i hvert fall to uker til .Da klikker jeg!!!!! De vil ikke undersøke meg heller...... Så vet jo ikke om dette fører noen steds hen m.h.t åpning og modning.

Noen som har det sånn som dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det begynte hos meg for ca 2 dager siden, har vært hos akupunktøren som behandler meg og kiropraktoren men det går ikke bort, de er for sterke blitt.

Sist gang begynte de samme vonde maseriene 3 uker før, denne gang begynte de 3,5 halv uke før. Sist gang ble jeg satt igang 11 dager over termin så gikk sist gang med disse vondtene en god mnd.

Skrevet

Sa de hvorfor de ikke ville sjekke deg på ABC? Jeg skal og føde der og har termin på lørdag. Tenkte jeg skulle høre om de kunne sjekke modning når jeg skal på kontroll på torsdag, men da er kanskje ikke det noen vits?

Skrevet

Jeg har det slik som deg. Hatt det slik i over 14 dager, og jeg har termin på søndag(31 aug). Jeg er også veldig lei av disse, da jeg hele tiden også får forhåpninger om at fødselen er igang.. Men sitter her enda..

Håper du slipper å gå slik i 14 dager. venter forresten også min 3, og jordmora sa til meg at det var vanlig å gå slik ei stund. Men når da fødselen begynte så kunne det gå ganske fort.

Lykke til.

Skrevet

De vil ikke undersøke meg på ABC fordi de mener det bare vil føre til mer maserier og tull. Kan godt hende de vil sjekke modning på deg. Tror det kommer veldig ann på hvem du prater med.... Lykke til!

Skrevet

Ok. Får høre i morgen. Er jo nære termin nå så håper at det skjer noe snart :-)

Skrevet

Jeg hadde det sånn med nr 3 jeg også, og jordmora mi sjekket meg. Og så sa ho: gå deg en lang tur nå i et ganske raskt tempo og ha sex med mannen din når du kommer hjem....så sees vi på føden i kveld. Og det gjorde jeg og vi møttes på føden på kvelden :) Sæden gjør at livmora modnes og blir mykere, så det funka kjempefint på meg!!!

Skal bruke samme teknikk denne gangen også :D

Lykke til og prøv det, for det er verdt det når du går og har så mye plager.

Skrevet

Jeg har både gått tur og hatt sex med mannen min, men sitter her enda. Men godt det har effekt på andre iallefall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...