Gå til innhold

Supersmukk-jentene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger dere med enda, og er det noen andre som vil være med oss i vårt smukk-kropp prosjekt? hehe. Bare å slenge seg på altså!!

Nå har jeg jo vært på ferie og fått et par feriekilo på sikkert, så de skal av også er det bare å stå på videre mot målet mitt.

Frokost: en kopp kakao laget av fløte og bakekakao

Lunch (sen middag siden jeg skal på nattvakt): kotelett "stuffed" med skinkeost og soppstuing.

Middag: blir det samme som lunchen, engang utpå natta.

Snacks: noen få blåbær med fløte.

Dere da?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tilbake i jobb om dagen og spiser ca samme som før, men har jo tilgang til alskens snacks! Boller, sjokolade++++ Slemt synes jeg!

Siden jeg jobber(kun 1,5 uke igjen) så har det også blitt mindre tid på nettet, det er som regel på dagtid jeg surfer på nett.

Vekten min har nok stagnert litt i det siste :-S

Innebandytrening fra fredag :-)

Noen av dere supersmukke i Oslo som vil bli med forresten? Laget er litt tynnet ut for tiden....

Skrevet

Er det berre ketolysedamer? Eller kan ei enkel sjel som berre vil ned ein siste kilo, og om ei ukes tid starte å stramme opp musklane hive seg på?

Skrevet

mammo

klart du kan være med, og nej..det er ikke bare ketolysedamer nej! En kilo? hæhæ.. sikker på du trenger å ta den siste kiloen da?

Skrevet

Nja, har ein liten valk på magen som skal vekk, men har såpass tynne armer og bein at meir enn ein kilo kan eg ikkje satse på. Har gått ned ni kilo sidan påske da. Så eg har vert solo-supersmukk, og veldig flink. Så strengt tatt så er det helst trening eg trenger. Må stramme og definere litt.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

YEAH!!! Im in...

og jeg er fortsatt STUCK på samme kg som jeg var for 2 mnd siden, kommer meg IKKE ned! :( I dag har jeg skeia ut som bare F..... spist ALTFOR mye av ting jeg ikke skal ha.. men men. Starter på'n igjen i morgen, har bakt meg 2 brød idag, så da har jeg noe å spise også :o)

Skrevet

Brød ja, det må eg og bake. Får berre tak i loff her, og semiloff. Men det må bli neste uke. Eller alt er utsatt til etter torsdag. =/ *gjekk for å lese til eksamen*

Skrevet

Frokost: eggerøre med litt fløte og skinke, med ost på toppen.

Lunsj: det samme som jeg hadde til frokost

Middag:Lavkarbopannekaker - 3 stk

Snack: Bacon Krisp

Skrevet

Er det der ss-jentene står for? Jeg har alltid synes det ser så forferdelig ut når du roper på disse, men dette var da ganske uskyldig;)

Skrevet

Jeg er med fra i morra av:) hehe

Vil tilbake i godformen så må få ut fingern før det plutselig er sommer igjen:)

Skrevet

Hei hei!

Da var ferien HELT over jaggu. Og magen er der like deigete;)

Hehe. Jeg kan godt være med på supersmukk altså!

Skulle gjerne strammet opp og tatt vekk 3-5 kg fett. Og nå har jeg fått klarsignal fra fysioterapeuten til å trene _ordentlig_, dvs treningsstudio! Herlig. Sånne babyskritt øvelser er dreeeepende kjedelig. (Bekkenproblemer)

Prøver å spise hver 3. time og lite hver gang, uten sjokolade i mellom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...