Etliteønske Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Hei:) Kan du være så snill å se litt på hvordan fremtiden ser ut for oss? Jeg lurer litt ang jobb, helse, kjærlighet og om vi evt får flere barn? Håper du har tid til å ta en liten titt:) Jeg: 050680 Han:160879 Sønn:231107
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 heisann:) er ikke det at jeg ikke ser alle innleggene men noen er vanskeligere å se på enn andre og jeg synes at d er vanskelig å se generelle ting... Helse vil jeg ikke se på vertfall.... Det som dukker opp her er et barn i 2009 (slutten av året), ser ut som d kan vere ei lita prinsesse....ser 2-3 barn på dere.... Jeg føler at du trives sånn passe i den jobben du har, jeg føler også at du gjerne kunne tenkt deg litt flere utfordringer og mer ansvar... PÅ kjærlighetsfronten ser d ut til at dere trives godt i hverandres selskap og jeg kan ikke se annet enn at det er et trygt og godt forhold du er i... Pass bare på å sette av litt kvalitetstid til forholdet, det er noe alle trenger uansett....tror nok mannen din kunne tenke seg den ekstra lille oppmerksomheten..du glemmer nok litt det i hverdagen:) vet ikke om dere er gift men jeg ser deg vertfall med hvit kjole.... ønsker dere masse lykke til med fremtiden.... (ps er fint med en tilbakemelding om jeg bommer helt eller om du kjenner deg igjen i noe av det jeg sier...så kan jeg lære meg og bli bedre:) klem
Etliteønske Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Hei:D Tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg, det var kjempe snillt av deg! Det stemmer veldig godt med jobben, er litt i tvil om jeg bør søke noe annet eller om jeg skal fortsette der jeg er litt til...trives jo sånn passe. Ang kjærligheten så stemmer dette også veldig godt...sambo komenterte senest i dag at det hadde vært koselig med det lille ekstra av og til....så det må jeg bli flinkere til!!! Om det blir bryllup eller ikke blir jo spennende å se...hihi...først må en av oss fri! Og barn ønsker jeg meg definitivt flere av...så håper du har rett der også!!! Tusen takk igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå