sommer1 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har vært på tidlig UL i dag. Er 12+3. Vi fikk se en liten velskapt guttebeibi inni magen min. Er ikke 100% sikket det blir en gutt da, det kan fremdeles vokse til et kvinnelig kjønnsorgan. Den hadde en veldig utviklet hjerne så legen trodde det kom til å bli en smart beibi:-)
Giinaღ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Så gøyyy!!! Gratulerer Var selv på ul og fikk se en liten gutt i går. Det med kjønn var ingen tvil i vårt tilfelle, hehe. Måtte mnd bare gå fort nå. lykke til!
sommer1 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Hvor langt på vei er du da? Kan ikke se for meg at det skal kunne bli til en jente, hehe. men man vet jo aldri så tidlig;)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 så gøy ! gratulerer så mye med lillemann i magen da )
Sharniqua Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Gratulerer så mye! Det blir en gutt for oss også...var på ordinær UL i går og da var det ingen tvil. Jeg var som deg på tidlig UL i uke 12, og legen mente også da at det skulle bli en gutt, noe som bekreftet magefølelsen min. Spennende blir det i alle fall :-)
Ungmamma21 Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 kjempe gøy det da, gratulerer:) har på følelsen at vi også får en gutt, men kan ikke stole på det.....skal på ul 8sept, gleder meg sånn og håper de ser kjønnet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå