Gå til innhold

Hvordan merker man at modningen er gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt over 4 uker igjenn... Og føler på kroppen at det nermer seg. Men er det noen spesielle tegn at fødselen er veldig nær?

Idag har magen vert litt annerledes med meg. Har kjennt veldig mye press nedover. Kanskje hodet festet seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

modning kan kjennes som både stikkninger..og mensmurringer..murringene er mer effektive enn kynnere sa jm til meg

Skrevet

Mens murringer? Har ikke kjennt det da men mye kynnere!!

Hvor stikker det? Jeg har mye stikkinger i rumpa!!! hehe... men det er vel ikke der man skal kjenne d.. :)

Skrevet

men for all del..kynnere kan gi modning d og..

stikkninger oppi underlivet..akkuratt som d er en kniv som stikker til oppi der..;)

så nei, ikke akkuratt i rompa jeg mente hehehe

Skrevet

Hos meg masse mens murringer og stikkinger nederst i magen, mest paa hoeyre side! Var paa ul kontroll og legekntr forrige mandag, da var jeg ikke moden. I gaar var jeg paa ny kntr, og var naa moden med hodet veldig langt ned i bekkenet og 1 cm aapning i livmorhalsen pluss at denne var veldig bloet, og denne modningen kjente jeg altsaa som murringer og stikninger. Ikke noe saerlig kynnere denne gangen (men det hadde jeg mye av i forrige svangerskap) (er annengangs).

Skrevet

Jeg er 32+3 og har masse stikkinger inne i underlivet...som en kniv eller nål eller noe. Samtidig kjennes det ut som om han holder på å grave seg ut. Er ikke hodet som fester seg, for det ligger høyt og er bevegelig. Kan det være modning så tidlig da?

Skrevet

jeg begynnte og med de stikkningene i den tiden..men nå er d helt jæ..når d setter i gang..

men jm sa og at d kan være at babyen treffer noen nerver der nede så kan gi sånne stikkninger..så enten er d begynnende modning eller d siste jeg nevnte;)

men vet at d er mangen her inne som har dette..tidlig..så d er veldig normalt

Skrevet

Heia Ann.

Noen kjenner at de modnes og andre ikke, og uansett kan en som ikke er moden gå fort i fødsel og føde før en som er moden.

Jeg føler her at det er stikninger, maserier,lett mensverk i ryggen, men sist gang nyttet ikke dette og jeg måtte settes igang 11 dager på overtid med piller.

venninna mi har ingenting og hun hadde heller ingenting sist gang og fødte 2 uker før tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...