Gå til innhold

Fotball for alle penga :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For storebror er det fotball som gjelder for tiden. Han ble ni år på lørdag og den aller beste gaven var en drakt fra det rette laget med den rette spillerens navn bakpå... I dag har de spilt kamp og tapt igjen. Det spiller ingen rolle om det ble ni mål bak keeperen og ekstra moro er det når de faktisk også scoret et mål selv.

Til helgen blir det fotballbursdag her. Hele klassen er invitert på invitasjoner fulle av fotballspillere og bilde av den rette spilleren... Gjestene har fått beskjed om at de ikke trenger å pynte seg, hovedpersonen selv skal ha den nye fotballdrakta. Ellers blir det langpannesjokoladekake formet som fotballbane. Veldig enkelt og bedre enn sjørøverskip og eventyrborg... Ute i hagen skal det henges opp et gammelt laken med hull i der man får poeng hvis man treffer hullene. Å sikte på en kjegle på lang avstand blir det vel også. Jeg lurer på hvordan jentene forholder seg til fotballtemaet, så vidt jeg vet er det bare to av dem som spiller fotball. I tillegg skal vi ha sjokoladefontene, uten at det har noe med fotball å gjøre, men det er jo en måte å få i dem litt frukt på og en fin erstatning for godteposer :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om det blir en skikkelig fotballfest ja!

De er nå gode de ungene når de ønsker seg noe så veeeeeeldig mye, og det er så fint å se hvor glade de blir. Jentene takler nok forballbursdag de og` og det med sjokoladefontene istedenfor de "ekle" godteriposene må være veldig bra.

Kos dere masse med sparking av ball på kjegler og laken :o)

Skrevet

Så sprekt å invitere hele klassen da! Håper dere har innkalt forsterkninger;-)

Jeg krysser fingrene for at dere får fint fotballvær og at jentene også tør å være med.

Og fotballdrakt av den rette sorten ønsket mellom-snupp seg til bursdagen også, med det rette navnet på - og fikk det! Ingen av gutta i klassen trodde henne da hun fortalte det, så hun måtte ha den på seg på skolen dagen etter og vise fram. Gutta mente at ingen jenter gadd å bruke så mye penger på fotball-stash, men der tok de feil, tji-hi!

Gleder meg til referatet, Maud:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...