AprilBaby;) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Uke 10 her på bim,men 9 på babyverden.hva er riktig egentlig...?? Litt forvirra når jeg skal lese uke til uke;) ..
Babyønske �� Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Babyverden viser hvilken uke du er ferdig med + hvor mange dager du er uti neste uke. Altså at du ferdig med uke 9, og er begynt på din 10. Barnimagen viser uken du er i. Altså uke 10
Engel i magen Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Dette er noe jeg har lurt på også! Men, nå slipper jeg å lure mer... :-)
AprilBaby;) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Men jeg klarer ikke å skjønne den jeg..hvis regner ut ifra første dag siste mens og teller ukene så havner jeg jo på 9..Er kanskje litt dum som ikke skjønner dette men.hehe.Men takk for svar:)
moi84 Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 hei:) altså var det ei her som skrev at de visther på bim hvilken uke du er i og på babyverden hvilken du er ferdig med+hvor mange dager i tillegg. Såå hvis du er for eksempel 9 uker og 2 dager på vei,så er du inni din 10.uke. 9 fullgåtte uker og er på veg til å bli 10 fullgåtte uker. skjønner? skjønner at du synes det er litt forvirrende,hehe;) jeg er 7 uker og 1 dag i dag, altså akkurat begynt på min 8 uke! lykke til videre!
AprilBaby;) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2008 tror jeg har skjønt det nå.hehe:) Ble bare litt forvirra,var hos legen når jeg var 6+6 og da sa han at jeg begynte på 7 uke dagen etter..men da begynte jeg altså i uke 8 da jeg var 7+1. Da har jeg begynt på min 10 uke idag:) Takk for bra svar. ser vi er samme årsmodell.Har du barn fra før eller?Første graviditet for meg.spennende tid i møte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå