Gå til innhold

Når har JM sjekket modning på dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 35 nå, og har hatt en del mensmurringer og kynnere. Skal ikke til JM før 11 september, så da er jeg i uke 37 når jeg skal til henne. tror dere hun vil sjekke det da ? Eller må jeg spørre om det selv ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos jordmor i forrige uke og da var jeg 36+5. Var ikke noe snakk om å sjekke det da. Jeg har også vært til lege i dag (37+3) og hun sa heller ikke noe om det. Mulig de ikke sjekker det før senere?

Skrevet

På meg ville ikke jordmor sjekke modning før jeg var 38 uker....

Skrevet

jeg tror de gjør forskjellig desse jordmødrene.. :) det skader da ikke å spørre!

Skrevet

huff, gruer meg skikkelig til det jeg... den hyggelige lille jordmora, skal jeg blotte meg for og hu ska sjekke det ( skrekken for meg.. å blotte meg osv) ... fy så skummelt det ska bli....

Skrevet

det er nok ganske naturlig for henne ;) så det skal du ikke tenke på! vi må blotte oss før eller senere alikevell når vi skal i fødsel ;) ta det som en trening til det! hehe =)

Skrevet

Da jeg var hos JM 3 uker før termin, sa hun at hun ville vente en uke. Etter uke 38 har legen forsøkt å strippe en gang (uten hell) var da nokså myk og ca 1 cm. En uke (i forgårs) etter var jeg hos jordmor igjen. Da var tappen veldig myk (men ikke helt flat) og 2 cm åpning som hun tøyde til 3cm (ubehagelig, men ikke vondt!). Fikk mye kynnere etter dette, men det stoppet opp igjen på kvelden=0(

Skal til akupunktur for 3.gang på torsdag, og UL-vektestimering fredag. Håper da at legen stripper igjen, for der kan de være mye mer hard-hente enn på helsestasjonen.

Så da satser jeg på at jeg har hatt min siste helg som hval:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...