☆Mathilde Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Er i uke 35 nå, og har hatt en del mensmurringer og kynnere. Skal ikke til JM før 11 september, så da er jeg i uke 37 når jeg skal til henne. tror dere hun vil sjekke det da ? Eller må jeg spørre om det selv ?
Engelise Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg var hos jordmor i forrige uke og da var jeg 36+5. Var ikke noe snakk om å sjekke det da. Jeg har også vært til lege i dag (37+3) og hun sa heller ikke noe om det. Mulig de ikke sjekker det før senere?
Gjest Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 På meg ville ikke jordmor sjekke modning før jeg var 38 uker....
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 jeg tror de gjør forskjellig desse jordmødrene.. det skader da ikke å spørre!
Miss Dynamite Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 huff, gruer meg skikkelig til det jeg... den hyggelige lille jordmora, skal jeg blotte meg for og hu ska sjekke det ( skrekken for meg.. å blotte meg osv) ... fy så skummelt det ska bli....
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 det er nok ganske naturlig for henne så det skal du ikke tenke på! vi må blotte oss før eller senere alikevell når vi skal i fødsel ta det som en trening til det! hehe =)
Sørlandsjente1 Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Da jeg var hos JM 3 uker før termin, sa hun at hun ville vente en uke. Etter uke 38 har legen forsøkt å strippe en gang (uten hell) var da nokså myk og ca 1 cm. En uke (i forgårs) etter var jeg hos jordmor igjen. Da var tappen veldig myk (men ikke helt flat) og 2 cm åpning som hun tøyde til 3cm (ubehagelig, men ikke vondt!). Fikk mye kynnere etter dette, men det stoppet opp igjen på kvelden=0( Skal til akupunktur for 3.gang på torsdag, og UL-vektestimering fredag. Håper da at legen stripper igjen, for der kan de være mye mer hard-hente enn på helsestasjonen. Så da satser jeg på at jeg har hatt min siste helg som hval:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå