Gå til innhold

Jobba i 8 timer for en halv cm åpning......frustrert!


Familie på 6!?

Anbefalte innlegg

det hele starta i går etter sex...fikk fryktelig vondt i bekkenet, og fant ikke en eneste liggestilling som fungerte, så fikk ikke sove noen ting..etter noen timer begynnte smertene å komme og gå...så da vekte jeg mannen min...hadde små rier med 4 min mellomrom, så dro til sykehuset. Etter CGT i en halvtime med gjevne rier undersøkte de meg og ble overasket for at det bare var en liten fingertupps åpning...frustrasjon!!!!!!!!!!Hadde jobba hele natta med rier og store smerter, oxo får jeg vite at det var resultatet!Ble sendt hjem for å sove, og ta meg smertestillende...kom hjem, og sovna før jeg rakk å ta noe for smertene..riene ble helt borte, og nå kjenner jeg kun veldig små smerter i bekkenet...fikk beskjed om at det kunne ta mange dager før lillejenta kom...er så skuffa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar deg! Jeg vet akkurat hvordan du har d. Forrige fødsel starta med rier lørdag, de var vonde, dro på sykehuset søndag morgen, nesten ingen åpning. Måtte bare kjøre hjem igjen, hele søndagen gikk med regelmessige vonde rier, ringte føden å fikk komme inn søndag kveld for å få smertestillende. Hadde ikke åpna meg mer. Ikke før litt utpå mandag begynte d å skje ting. Tuppa kom ut kvart over 4 tirsdag morgen. Da var jeg vanvittig sliten.

Dette vil jeg unngå denne gangen, så jeg har gått til modningsakupunktur siden uke 37 nå. Håper virkelig det virker. Er 5dager over termindaton nå, går bare å tripper å kjenner etter tegn.

Lykke til!

Håper det går bedre når det starter igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Slimproppen gikk i går kveld, så da er jo lillejenta ennå et skritt vidre føler jeg da...ikke kommet noe rier ennå, så håper egentlig bare at vannet går, så jeg virkelig er i gang uten å måtte gå å lure ennå en gang, med rier som ikke gjør noe av seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...