Gå til innhold

Til høygravid- håpefull jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant du ut hva dette slimet var ? Har opplevd helt det samme noen ganger selv nå. Da jeg ringte føden fikk jeg bare beskjed om at det var utflod, men for en merkelig konsistens på utfloden da!! Uff, dette er IKKE utflod, og jeg synes vel i grunn jordmor på føden ikke burde stille en skråsikkert "diagnose" over tlf. Fortel meg hva du fant ut på sykehuset da!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått med bind nå i 2 timer å det har ikke kommet noe mer av denne utfloden,men som jeg sa til jordmor så kommer det mest om natta eller når jeg går på do.

Hun mente det kunne være økt utflod men jeg skulle se det ann 1 times tid til å ringe på-igjen da.

Det er ikke utflod dette,det merker jeg jo forskjellen på. Når dette tyntflytende slimet kommer på fingrene så er det "kleimete" eller sticky sånn mange beskriver sæd om man får det på seg etter samleie.

Når det først kommer så kommer det mye på en gang.

Alt jeg har lest om slimpropp og fostervann stemmer ikke pga mange forskjellige meninger. Å min slimpropp var borte da jordmor kunne kjenne hodet å åpningen i livmorhalsen natt til lørdag.

Så jeg får vell bare følle me litt.

Skrevet

Ja, det blir litt vanskelig å få det i bindet føler jeg. For dette er som du beskriver skikkelig sticky. Og det kommer mest de gangene jeg har vært på do og tørker meg. Det er så sticky at det ikke "renner" ut i bindet lissom. Uff, dårlig forklart dette. hehe :) Det er helt merkelig. Jeg hadde dette først for et par uker siden, da snakket jeg med jordmor som mente det kunne være slimproppen. Jeg slo meg til ro med den beskjeden. (selvom hun ikke sjekket om slimproppen hadde gått, mente hun at det helt sikkert var den) Slimet hadde ikke da og har heller ikke nå de siste dagene vært misfarget eller med blodspor, og slimproppen går jo ikke først for et par uker siden og så nå igjen de siste par dagene, hvis du skjønner hva jeg mener. Nei, dette minner verken om slimproppen, vannavgang eller utflod! Det er så frustrerende.

Skrevet

Ja jeg også blir veldig frustrert..Liksom ingenting som stemmer.

Jeg hater i tillegg å gå med bind.

Jeg håper bare at det kommer litt slim ut så jeg evt får en diagnose av jordmor.

Skrevet

Kan ikke du bare si ifra til meg her inne åssen det går på kontroll da ? :) Blir så nysgjerrig på dette her. Godt det ikke bare er meg da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...